Gå til innhold

4GB RAM, Q6600, 8800GTS, Vista x64 - Godkjent?

Anbefalte innlegg

https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=50527

Det er kjøpt og betalt,men så begynner man å lese her på forumet..

Og da skjer det... Man blir i tvil :hmm:

Har jeg nokk strøm med Corsair HX520W ? Og Ramen,vil jeg få problemer med 1*4 stk brikker (2*OCZ Platinum XTC Dual Channel PC-6400 2048MB (2x1024MB)

Mvh

30+

(meninger er det om alt,men vil dette funke til 7ende og sist)

Endret av jonnypuma
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du bør endre emnetittel.

Ang. Oppsett:

Corsair HX520W er fin. Den holder lenge.

Rammen tror jeg ikke du får problemer med, men sjansen er en smule større for 4 brikker kontra 2. Men det pleier som regel å gå greit.

EDIT:

Ellers ser resten veldig greit ut.

Endret av todda7
Lenke til kommentar

Får å dra det litt lengre,har sagt dette før.Men jeg har aldri montert en pc før..Når alt er på plass i kabinettet,er det bare sette i strøm,komme seg inn i bios.Og få maskinen til å boote på dvden? Får så og legge inne vista..? Er absolutt helt Grønn på dette..Hvis alt går som det skal,vell og merke..

( todda7,hva mener du det bør stå i Topicen)

Mvh

30+

Lenke til kommentar
Får å dra det litt lengre,har sagt dette før.Men jeg har aldri montert en pc før..Når alt er på plass i kabinettet,er det bare sette i strøm,komme seg inn i bios.Og få maskinen til å boote på dvden? Får så og legge inne vista..? Er absolutt helt Grønn på dette..Hvis alt går som det skal,vell og merke..

( todda7,hva mener du det bør stå i Topicen)

Mvh

30+

9126623[/snapback]

Du kan for eksempel ha:

4GB RAM, Q6600, 8800GTS, Vista x64 - Godkjent oppsett?

Eller lignende.

Ja. Når du har plugga alt inn der det hører hjemme, starter du maskinen, kommer inn i bios(ved å trykke f.eks Del, F12, F10.).

Der går du innpå Boot Options eller lignendes, og velger boot from CD-Rom og flytter den før Hard Disk i rekken.

Deretter stapper du inn vista-dvd'en, og begynner innstalasjonen.

Lenke til kommentar
Ja. Når du har plugga alt inn der det hører hjemme, starter du maskinen, kommer inn i bios(ved å trykke f.eks Del, F12, F10.).

Der går du innpå Boot Options eller lignendes, og velger boot from CD-Rom og flytter den før Hard Disk i rekken.

Deretter stapper du inn vista-dvd'en, og begynner innstalasjonen.

9126689[/snapback]

Takk,takk ..Bare å vente på at det dukker opp i posten.Blir faktisk litt spendende :) Får det fra 3 plasser. Pleier det å være mye feil,tenker da at noen av komponentene ikke fungerer.Noe erfaring med det?

Endret av MindTooth
Lenke til kommentar
Takk,takk ..Bare å vente på at det dukker opp i posten.Blir faktisk litt spendende :)  Får det fra 3 plasser. Pleier det å være mye feil,tenker da at noen av komponentene ikke fungerer.Noe erfaring med det?

9126774[/snapback]

Har bygd oppimot 10 Pc'er, aldri opplevd det.

Men det kan sje, dog sjeldent

Todda7

Endret av MindTooth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...