blenden Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Dette bildet ble tatt på Sjusjøen, ca. 20 kilometer fra Lillehammer. All kritikk er velkommen og satt pris på! Endret 23. juli 2007 av blenden Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Imponerende, prøv og tone det ned og skru det over i svart hvitt:) Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Skjønner ikke hvorfor folk på død å liv vil se alt i s/h, masse fine fargenyanser som forsvinner da :/ Lenke til kommentar
blenden Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 Andre gangen noen foreslår S/H, jeg for min del syns bildet fungerer mye bedre i farger Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Ville gjort fargene litt varmere iallefall. Det så litt matt ut akkurat nå Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Skjønner ikke hvorfor folk på død å liv vil se alt i s/h, masse fine fargenyanser som forsvinner da :/ 9126698[/snapback] Det er vel unødvendig å skrive at det gleder meg at jeg ikke er alene om å ha denne innstillingen til temaet Fine duse fargetoner som dette er ofte finere. S/h er flott til mange motiver, spesielt portretter og kunstbilder. Naturbilder som dette gjør seg stort sett best i farger. Lenke til kommentar
blenden Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 Ville gjort fargene litt varmere iallefall. Det så litt matt ut akkurat nå 9126721[/snapback] Tro det eller ei, det er slik jeg liker det. Jeg syns ikke dramatiske farger eller kontrast passer motivet, jeg har allerede prøvd. Men takk for forslaget! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Jeg støtter opp om at fargene er fine som de er. Det jo slik sommeren har vært hittils her sørpå Jeg likte også linjene i bildet. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå