Gå til innhold

Selge PS3 og kjøpe xbox?

ostby

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for alle tips folkens! Jeg har bestemt meg for å beholde PS3 og smøre meg med tålmodighet til det kommer noen bra spill. Blir for mye styr å bytte til xbox nå, og jeg kommer garantert til å angre på det siden uansett.

Jeg ble bare så bitter når jeg fant ut at GT5 er så langt unna og AceCombat er xbox exclusive. Får holde ut til høsten når Dirt kommer. Håper det blir bedre til høsten. De eneste spillene jeg gleder meg til på PS3 er nå Dirt, Warhawk, GT5, GTA og Assassins Creed. Håper det også kommer et bra flyspill ala AceCombat til PS3.

Lenke til kommentar
Takk for alle tips folkens! Jeg har bestemt meg for å beholde PS3 og smøre meg med tålmodighet til det kommer noen bra spill. Blir for mye styr å bytte til xbox nå, og jeg kommer garantert til å angre på det siden uansett.

Jeg ble bare så bitter når jeg fant ut at GT5 er så langt unna og AceCombat er xbox exclusive. Får holde ut til høsten når Dirt kommer. Håper det blir bedre til høsten. De eneste spillene jeg gleder meg til på PS3 er nå Dirt, Warhawk, GT5, GTA og Assassins Creed. Håper det også kommer et bra flyspill ala AceCombat til PS3.

9131536[/snapback]

Jeg tror du har gjort et klokt valg, selv om man aldri kan være sikker. Om økonomien din skulle bedre seg er det bare å gå til innkjøp av en billig XBOX360 i såfall, så har du fortsatt PS3-maskinen :)

Lenke til kommentar
Tok et raskt søk på google: Link

Codemaster's DiRT is a good example, while it is arriving a couple months after the PC/360 version it's not a huge delay and it appears that the time isn't being spent simply bringing the PS3 version up to the quality of the 360 version. No, according to a Gamespot interview, the time is being spent making the PS3 one better than the other versions. The developer espouses at length about how much better the PS3 version will be, saying that it "looks fantastic compared to the 360." He further explains that the framerate is better, that there is full support for all the PS2 steering wheels, and that they now have full uncompressed 7.1 surround sound -- something 'the 360 didn't allow us to do.'

Edit: En som kom før meg ja :p

9127377[/snapback]

Til OP. Det er veldig bra at du har fokus på riktig ting nå selv om du som du selv sier blindt kjøpte en ps3. Spillene er altid det viktigste når man skal velge konsoll. Alt for mange som kjøper konsoll etter å ha blitt presentert noen tall på et papir.

Endret av okristian1
Lenke til kommentar

9131536[/snapback]

Klokt valg. Du kommer til å takke oss i denne tråden for å ha overbevist deg! Bare vent å se ved juletider da de fleste av spillene har kommet!

Lenke til kommentar

Jeg gikk til innkjøp av Xbox360 for 3 uker siden sånn ca, ble sittendes uten internett noen uker å måtte ha noe å drive på med. Bråket noe men ellers fornøyd med consolen.

Tidlig forrige uke gikk jeg også til innkjøp av en PS3, selv om det ikke var så mye spill der enda. Etter en FW oppgradering på denne slik jeg kunne oppskalere DVD + støtten for BlueRay var dette verdt en stor del av prisen på PS3 spør du meg. I tillegg kommer andre funksjoner som spill delen selvfølgelig.

Er det noe jeg ikke angrer på så er det mitt kjøp av PS3, jeg tipper at i fremtiden vil vi ikke få noe store priskutt på PS3 (i så fall ikke før en god god god stund), prisen er stabil, maskinen selger, du få blueray spiller inkludert som i seg selv er dyr som standalone spiller. Jeg tipper vi heller vil se flere bundler, maskin kommer med større HDD osv, men prispunktet tipper jeg vil ligge på det samme i lang tid.

Jeg også anbefaler deg å beholde PS3, maskinen er for meg en drøm, selv om jeg bare har Motorstorm og Resistance.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...