Gå til innhold

Selge PS3 og kjøpe xbox?

ostby

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte ps3 for ikke lenge siden, har altid likt Playstation fremfor xbox og andre konsoller på grunn av spillene, så jeg kjøpte blindt en ps3. Men jeg kjenner jeg begynner å angre litt. Mye av grunnen til at jeg har digga ps er på grunn av Gran turismo og Ace Combat og guitarhero/singstar osv.

Men nå fant jeg ut at Ace combat er xbox exclusive og Forza er bedre enn Gran turismo 5 kommer til å bli en gang sent i 2008. Også rallyspill som WRC virker som er borte, og dirt har vært på xbox i lang stund, mens jeg fortsatt må vente lenge på det til PS3.

Hvis det skal fortsette i denne trenden er jeg ikke i tvil om hva jeg gjør.

Hva burde jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du har litt penger til overs ville jeg foreslått og kjøpe 360 i tillegg til å beholde PS3'en. Husk at du ikke får så altfor mye for en brukt PS3. Dessuten kan det jo komme ekslusive titler til PS3 i fremtiden som du liker. :thumbup:

Lenke til kommentar

Kjøp 360 siden det du sier er jo nesten fakta.

At du sier at Forza2 er bedre enn GT er jo smaksak, og siden du liker forza bedre da kjøper du jo 360.

og Ace combat likte du så hva venter du på?

viss u ikke liker LBP,killzone2,mgs4 og lignende så selg ps3en

Lenke til kommentar
Pluss at, du kan jo bruke den til å varme opp rommet og

9126383[/snapback]

Tro du meg, Xbox 360 varmer også veldig godt. Så det argumentet faller i dass :p

Men fra olabukser til ostefjøl, eg ville ha beholdt PS3 og kjøpt 360 ved siden av. Dyrt ja, men det kommer halleluja titler til begge platformer. Og da er det jo greit å vere heilgardert :)

Eg kom ikkje utenom å handle inn samtlige konsoller denne generasjonen ihvertfall.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Idiotisk det mange sier med og selge ps3 og kjøpe i gjenn senere. Du får i gjenn minder en det den koster når du kjøper i gjenn. Men har du råd kjøp begge. Hvis ikke selg ps3 og kjøp xbox men hvis du har planer om og kjøpe i gjenn ps3 senere så ville jeg alderi solgt den i utgangspungtet! ;)

Lenke til kommentar
Idiotisk det mange sier med og selge ps3 og kjøpe i gjenn senere. Du får i gjenn minder en det den koster når du kjøper i gjenn. Men har du råd kjøp begge. Hvis ikke selg ps3 og kjøp xbox men hvis du har planer om og kjøpe i gjenn ps3 senere så ville jeg alderi solgt den i utgangspungtet! ;)

9126759[/snapback]

selvfølgelig vil han tape litt på det. men tjener han egentlig noe på å ha den når spillene han vil ha til den ikke har kommet? Hvis han selger den nå, skal man ikke se bort fra at han får igjen det en PS3 koster om x antall måneder. Kan komme flere priskutt, vet du!

Lenke til kommentar

9126759[/snapback]

selvfølgelig vil han tape litt på det. men tjener han egentlig noe på å ha den når spillene han vil ha til den ikke har kommet? Hvis han selger den nå, skal man ikke se bort fra at han får igjen det en PS3 koster om x antall måneder. Kan komme flere priskutt, vet du!

9126823[/snapback]

La oss si at det han får i gjenn er det samme som prisen ligger på når han kjøper i gjenn da. Hva er vitsen med og selge da? hvis han uansett skal kjøpe i gjenn? :roll: men hvis xbox passer bedere for han og ingen ps3 exclusives frister og han ikke vet om han kommer til og kjøpe ps3 i gjenn da er det bare og selge den da :)

Endret av Kennet_H
Lenke til kommentar
Tro du meg, Xbox 360 varmer også veldig godt. Så det argumentet faller i dass :p

Greit nok, og du får med en gratis jet-motor (Eller, iaffal lyden) med på kjøpet med en 360.. MEN, angående varme.. Kan Xbox kurrere (eller være med på) kreft samtidig som den gir deg varme en sen vinterskveld? :thumbup:

Lenke til kommentar

Nå skal jeg ikke si dette for sikkert, men jeg tror ikke at å helbrede kreft eller holde varmen er hovedargumenter for å beholde PS3. :p

Men jeg synes trådstarter burde beholde PS3, også kjøpe 360 utenom. Hvis ikke han har råd til dette, kan han spare. Prioritering er nøkkelordet her.

Lenke til kommentar

9126759[/snapback]

9126823[/snapback]

La oss si at det han får i gjenn er det samme som prisen ligger på når han kjøper i gjenn da. Hva er vitsen med og selge da? hvis han uansett skal kjøpe i gjenn? :roll: men hvis xbox passer bedere for han og ingen ps3 exclusives frister og han ikke vet om han kommer til og kjøpe ps3 i gjenn da er det bare og selge den da :)

9126875[/snapback]

da vil ha penger nå til å kjøpe noe han kan bruke?

Til trådstarter: Du burde se på spillene. Den konsollen som har spillene du vil spille, er den konsollen du bør ha.

Lenke til kommentar

Litt merkelig tid å selge på i alle fall.

Det er jo nå man vil se stortitler på løpende bånd med Heavenly Sword, Warhawk, GTA IV, Assassin's Creed, Haze, Unreal Tournament 3, Burnout Paradise, Tekken 6, Colin McRae: Dirt, Sega Rally Revo, GT5: Prolouge og Uncharted til høsten og MGS4 tidlig neste år.

Hvis ingen av spillene frister og man er nødt til å selge PS3 for å ha råd til X360+spill er det forståelig med et salg.

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Hvis du er fan av GT serien kommer du til å like GT5 garantert. Tror ikke GT5 kommer sent i 2008 men derimot tidlig i 2008. Jeg foretrekker GT framfor Forza og GT5 kommer sikkert til å bli et kjempespill. Hvis du ikke greier å vente på GT5 kan du kjøpe GT5:Prologue til høsten som er en stor forsmak til GT5. Det kommer masse fete spill i høst til PS3 som jeg er sikker på du vil like. Jeg ville aldri solgt PS3. Dirt kommer også til å bli bedre på PS3 enn på 360. :D

Lenke til kommentar

Tok et raskt søk på google: Link

Codemaster's DiRT is a good example, while it is arriving a couple months after the PC/360 version it's not a huge delay and it appears that the time isn't being spent simply bringing the PS3 version up to the quality of the 360 version. No, according to a Gamespot interview, the time is being spent making the PS3 one better than the other versions. The developer espouses at length about how much better the PS3 version will be, saying that it "looks fantastic compared to the 360." He further explains that the framerate is better, that there is full support for all the PS2 steering wheels, and that they now have full uncompressed 7.1 surround sound -- something 'the 360 didn't allow us to do.'

Edit: En som kom før meg ja :p

Endret av sv1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...