Gyr0 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Les ikkje noko særleg bøker på engelsk. Ikkje at eg ikkje klarar det, men ein brukar mykje tankevirksomhet som gjer at flyt og meining og ettertanke ikkje blir så god, syns eg. Siste boka eg kjøpte var gjennom Byttetorget på Bokklubben. Det der går over med en gang. Husker jeg satt med ordboka i den ene hånda og den engelske boka i den andre. Nå nyter jeg bøker uten å måtte lese dem nedfordummet av Norsk Lenke til kommentar
amandaj Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg bestilte for en stund siden de tre PostSecret bøkene fra capris.no, og det tok ikke så altfor lang tid før pakka med alle tre bøkene hadde kommet. Jeg synes capris.no har gode priser (ihvertfall på det meste som jeg har sett), og det sendes fraktfritt hvis bestillingen er på over 195. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 omg! http://capris.no/product.aspx?isbn=0786929081 1,2kg med bok for 114kr !! Den der koster lett 350kr + på Outland. Lenke til kommentar
SteinErik Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 omg! http://capris.no/product.aspx?isbn=0786929081 1,2kg med bok for 114kr !! Den der koster lett 350kr + på Outland. Bestiller du den fra TheBookDepository så koster den £10.65, Dvs noen kr billigere enn Capris og du slipper frakt også http://www.bookdepository.co.uk/WEBSITE/WW...p?id=0786929081 Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Thænks! Legacy of the drow med 4 volumer og Discworld: The colour of magic bestilt! Ååh, klarer nesten ikke vente Edit: Shipping innen 24 timer på begge to også Endret 2. juli 2008 av Twinkle Lenke til kommentar
SteinErik Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Thænks! Legacy of the drow med 4 volumer og Discworld: The colour of magic bestilt! Ååh, klarer nesten ikke vente Edit: Shipping innen 24 timer på begge to også You're Welcome!! Og viss du lurer på noen andre bøker, så kan man altids være behjelpelig med å finne (gode)priser. Endret 2. juli 2008 av SteinErik Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg lurer på noen priser.. En venn av meg har enbefalt meg en serie av norsk forfatter B. Andreas Bull-Hansen, hvor første bok heter Lushons Plater. Jeg har funnet pocketutgaven for 99,- på nett, hardcover er 300,- ca. Noen mulighet for å trekke ned disse prisene? Lenke til kommentar
SteinErik Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) Jeg lurer på noen priser.. En venn av meg har enbefalt meg en serie av norsk forfatter B. Andreas Bull-Hansen, hvor første bok heter Lushons Plater. Jeg har funnet pocketutgaven for 99,- på nett, hardcover er 300,- ca. Noen mulighet for å trekke ned disse prisene? Capris og Tanum har Pocketutgaven til 74kr og Hardcover til 209kr. Frakt : Tanum: Fraktkostnaden er kr. 25,- per bestilling. Bestillinger som overstiger kr. 399,- leveres fraktfritt! Dette gjelder alle våre forsendelser; A-post, Servicepakke eller Bedriftspakke. Capris: Fraktkostnaden er kr. 19,- per bestilling. Bestillinger som overstiger kr. 195,- leveres fraktfritt! Dette gjelder alle våre forsendelser; A-post, Servicepakke eller Bedriftspakke. Altså Capris blir billigst her. Endret 11. juli 2008 av SteinErik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå