Gå til innhold

Ny pc 25k, q6600 + geforce 8800

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok, da kjøper jeg vanlig versjon av 8800 da :)

Men hvorfor trenger man ikke 5.1 høytalere? Er det ikke litt morsomt når man skal spille data eller se csi? Hvilke høytalere mener du er bra da?

Hvorfor er 64 bits tull? Vil det ikke være en del programmer som støtter dette?

9126376[/snapback]

Kjøp et stereo annlegg som er basert på hjemme bruk. Et godt et. De har som regel bedre lydkvalitet enn de som er beregnet på PCer. Har du råd til noe fra Bang/Olufsen, så er det formidabel kvalitet. Utrolig bra lyd. :)

Lenke til kommentar

Tusen takk for alle innspill :)

Jeg har sett litt på de forskjellige prisene og det er jo ikke mere enn en 500 lapp mere for å gå fra gtx til Ultra :dribble: Er ikke den som spiller mest, men forrige gang jeg kjøpte ny maskin var 4 år siden. Derfor mener jeg det er like greit å kjøpe noe som varer et par år.

Er forsåvidt enige i dere med høytalerne, er vel bedre å kjøpe noe fra hifi klubben enn den Logitech pakken.

Men jeg lurer litt på hovedkortet, er det bortimot det beste man kan få nå? Også lurte jeg på rammen om jeg burde skifte til Corsair, er ikke den best?

Lenke til kommentar

Striker Extreme er noe av det beste, for ikke å si det beste. 680i SLI er det beste dersom du vil kjøre SLI, og Striker Extreme er vel det beste innenfor den gruppen tror jeg. :)

Når du sier du vil bytte til Corsair, tenker du på Dominator da eller? Den er veldig overklokkbar og stabil RAM, men den tar også seg godt betalt for akkurat det. Du må jo før eller siden oppgradere til DDR3, og da er det kanskje lurt å kjøpe RAM som gir deg mest ytelse for pengene. Da er egentlig den RAMen du har i oppsettet ditt ypperlig. :)

Lenke til kommentar

Men ikke kjøp de 5.1 høytalerene fra Logitech. Har selv hørt lyden fra de. Den er helt grei kvalitetsmessig, men når det kommer til bass så har den ikke helt det trykket på "brumminga" som man kankskje hadde ønsket. Du vil nok bli fornøyd med de, men du ville bli langt mer fornøyd med et sett fra Denon. :)

Lenke til kommentar

Ok, da kutter jeg de høytalerne og finner noe bedre fra hifi klubben :) Holder meg til den rammen også selv om jeg ikke skal overklokke noe.

Jeg lurte litt på å skifte kabinettet til et tøffere, kanskje noe kult fra Thermaltake.

Også lurer jeg litt på hva som er forskjellen på Creative Sound Blaster X-Fi Elite Pro og Creative Sound Blaster X-Fi Fatal1ty FPS?

Lenke til kommentar
Ok, da kutter jeg de høytalerne og finner noe bedre fra hifi klubben :) Holder meg til den rammen også selv om jeg ikke skal overklokke noe.

Jeg lurte litt på å skifte kabinettet til et tøffere, kanskje noe kult fra Thermaltake.

Også lurer jeg litt på hva som er forskjellen på Creative Sound Blaster X-Fi Elite Pro og Creative Sound Blaster X-Fi Fatal1ty FPS?

9134333[/snapback]

forskjellen på elite pro og fatality fps, er at fatal1ty er ment som "first person shooter"spill lydkort. og det andre er nok for lydredigering?

ta Thermaltake Armor med 25cm vifte, koster bare 1250, ser fett ut og har bra kjøling

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...