Gå til innhold

Handsfree til K610i


Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg Handsfree og et minnekort til min telefon som er en sølv k610i, så derfor lurer jeg på hvilke handsfree som ville passe til telefonen min (Sony Ericsson Portabel Handsfree HPM-70 er noen jeg har tenkt ut, men passer de?), og noen som har erfaringer med minnekort som funker bra? Jeg har micro m2 minnekort til telefonen :) Skal mest sannsynlig ha 1gb brikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skal kjøpe meg Handsfree og et minnekort til min telefon som er en sølv k610i, så derfor lurer jeg på hvilke handsfree som ville passe til telefonen min (Sony Ericsson Portabel Handsfree HPM-70 er noen jeg har tenkt ut, men passer de?), og noen som har erfaringer med minnekort som funker bra? Jeg har micro m2 minnekort til telefonen :) Skal mest sannsynlig ha 1gb brikke.

9126005[/snapback]

Du kan jo gå ned i en data/mobil forretning der du bor og høre med de? :)

 

Uten at jeg har noe peiling på mobil da xD Men vi har samme tlf :p

Lenke til kommentar
Jeg skal kjøpe meg Handsfree og et minnekort til min telefon som er en sølv k610i, så derfor lurer jeg på hvilke handsfree som ville passe til telefonen min (Sony Ericsson Portabel Handsfree HPM-70 er noen jeg har tenkt ut, men passer de?), og noen som har erfaringer med minnekort som funker bra? Jeg har micro m2 minnekort til telefonen :) Skal mest sannsynlig ha 1gb brikke.

9126005[/snapback]

Du kan jo gå ned i en data/mobil forretning der du bor og høre med de? :)

 

Uten at jeg har noe peiling på mobil da xD Men vi har samme tlf :p

9126369[/snapback]

Sandisck 1gb m2 minnebrikke vil fungere bra. Når det gjelder handsfree kan du strengt talt bruke det aller meste. Men HBH-PV702 er ett billig og godt alternativ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...