4588pkdkrikue5c Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Heisann, Hvordan setter jeg opp MySQL for wordpress? Måtte ty til frac.dk igjen, men det virker som de har grei nok oppetid nå. Hadde start.no før som sletta alle filene mine helt uten videre og nektet meg adgang. Iallefall, hvordan lager jeg dette her? Husker jeg satte opp Joomla engang, men har glemt hvordan. Noen tips? Alt mottas med takk. Bruker PhpMyAdmin. Står bare Fatal error: Call to undefined function did_action() in /web/www/frac/users/s/steffenz/wp/wp-includes/functions.php on line 1345 nå iallefall, noe som er ganske så logisk. Hjelp meg! Lenke til kommentar
gather Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Du behøver bare å skrive inn mysqlpassordet ditt i installasjonen av wordpress så ordner den resten. Forøvrig er den litt feilplassert. Burde vært under Programvare->webprogramvare- Endret 23. juli 2007 av gather Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Nå funker det. Kunne ikke gjøre noe sist gang, det bare kom opp feil. Tydeligvis feil med SQLen på frac.dk ettersom jeg så at ikke siden deres funka skikkelig engang. Masse warnings og stuff. Men nå kom jeg igjennom innstalasjonen, men den maser nå om Fatal error: Fatal error: Allowed memory size of 6291456 bytes exhausted (tried to allocate 311296 bytes) in /web/www/frac/users/s/steffenz/wp/wp-admin/upgrade-schema.php on line 106 .. Hva kan det være nå? Endret 25. juli 2007 av steffenz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå