Haansi Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Har en 4-5 år gammal HITACHI kasse-TV. Vil jeg merke noe forskjell fra DVD til Blu-Ray? Folk sier jo at oppskaleringen til PS3 gjør kvaliteten på DVD-filmer veldig god. Gidder ikke kjøpe Blu-Ray filmer hvis det ikke er poeng i. Takker for svar :] Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Nå blir vel PS3-en nødt til å nedskalere HD bildet før den sender det til TV-en. Selv på en vanlig tv skal det være en forbedring fra DVD til Bluray, men det er sikkert ikke alle som vil se dette (?) Uansett, hvis du har en Bluray-spiller så ville jeg kjøpt filmene i det formatet slik at når du en gang får en tv med høyere oppløsning så sitter du ikke med mange filmer i dårligere oppløsning enn det skjermen kan vise. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Ingen forskjell. Helt unødvendig å bruke penger på det... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Rimelig penger i dass å kjøpe PS3 for å se HD-film på vanlig TV. Men om du skal ha deg HDTV i nærmeste fremtid er det vel like greit å vente med PS3 handelen. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Rimelig penger i dass å kjøpe PS3 for å se HD-film på vanlig TV. Men om du skal ha deg HDTV i nærmeste fremtid er det vel like greit å vente med PS3 handelen. 9126558[/snapback] Jeg har vel for pokker aldri sagt at jeg kjøpte spillmaskinen for å se film. Du skal vel være ganske kake mellom øra for å gjøre det. Vertfall hvis du ikke har HDTV. Og ja, jeg har hatt min PS3 i en uke nå. Endret 23. juli 2007 av hansi26 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Hold hestene dine her mann. Eg ytret bare eit råd. Og nei, man er ikkje kake i verken hode eller tær om man kjøpe PS3 for HD-film da det er den beste BR-spilleren på markedet tatt prisen i betraktning Endret 23. juli 2007 av Mala Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Rimelig penger i dass å kjøpe PS3 for å se HD-film på vanlig TV. Men om du skal ha deg HDTV i nærmeste fremtid er det vel like greit å vente med PS3 handelen. 9126558[/snapback] Jeg har vel for pokker aldri sagt at jeg kjøpte spillmaskinen for å se film. Du skal vel være ganske kake mellom øra for å gjøre det. Vertfall hvis du ikke har HDTV. Og ja, jeg har hatt min PS3 i en uke nå. 9126591[/snapback] du kommer sikkert til å skaffe deg en HDTV en gang, og da er det kanskje like greit at samlinga består av HD-filmer? Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Oppløsningen på en (PAL) billedrørs-TV er 576i, som er samme som oppløsningen på DVD. Så DVD vil uansett ikke skaleres opp. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Ser ikke noe poeng i det hvis du ikke har planer om å kjøpe HDTV i nærmeste fremtid. Da er det egentlig bare bortkastet. Kjøp vanlige DVD-er, og når du har fått deg et HD-tv (noe du kanskje vil i fremtiden?) så kan du begynne å kjøpe HD-filmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå