Enceladus Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Er det på Federal Argon Shipyard jeg kan selge skipet mitt? Hvordan isåfall. Er så ufattelig dumt laget til. Hvorfor kunne de ikke bare implementert en typisk rollespill inventory. Noe lignendes Eve Online. Det hadde sett så mye bedre ut. Skal selge Argon Busteren min og kjøpe et hadelsskip. Endret 23. juli 2007 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
Demonican Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 nå har jeg ikke testet x3 enda, men har spillt relativt mye x2. og om det er samme systemet der så må du først kjøpe skipet du skal ha, eventuelt hoppe ut i romdrakt og dokke, også selge skipet og kjøpe nytt Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Er det på Federal Argon Shipyard jeg kan selge skipet mitt? Hvordan isåfall. Er så ufattelig dumt laget til. Hvorfor kunne de ikke bare implementert en typisk rollespill inventory. Noe lignendes Eve Online. Det hadde sett så mye bedre ut. Skal selge Argon Busteren min og kjøpe et hadelsskip. 9125839[/snapback] Men jeg har gjort dette uten problemer men jeg husker ikke helt nå..sorry. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå