hitokiri Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Norske kunder er ikke interessert i N76. I England har operatøren Vodafone nå sluttet å selge telefonen. Les mer Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Holder meg til min N73 jeg. Klarer ikke Nokia å lage en solid mobil, tror jeg ikke folk kjøper den heller. Lenke til kommentar
3121 Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Synes faktisk N76 er en lekker og god telefon jeg. Eneste minuset jeg kommer på er at den kanskje har litt svakt batteri, men det er aldri noe problem, lader har jeg jo. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 N76 har ikke de beste tastene heller da. Lett å trykke på * istedenfor 7-tallet. Og det er en veldig irriterende feil. Så batteriet er vel ikke det eneste minuset. Ellers er jo dette en flott mobiltelefon, og med SymbianOS er det jo en avansert mobiltelefon også Lenke til kommentar
BumperSticker Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 mobilen er jo stygg som F Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Nja. Det kan diskuteres. Jeg syns den er pen. Liker RAZR-stilen (selv om dette er Nokia ) Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Tror det at den ikke har WLAN trekker ned også ... Lenke til kommentar
genser Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 A G U R K 9129684[/snapback] Flere meningsløse poster uten argumentasjon eller noe annet konstruktivt å by på blir belønnet med advarselsøkning. Angående artikkelen er jeg ikke så veldig overrasket. Har ikke sett stort salg av N76 der jeg jobber, og de fleste som har sett på mobiler de siste årene vet at designet ikke stammer fra Nokia. Spesifikasjonene er så som så, prisen er høy og gruppen designet appellerer mest til har ikke det store behovet for S60 som er så og si det eneste positive med denne modellen. Håper på mer spreke S60-design fra Nokia fremover Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 hvis den hadde hvert ute da jeg kjøpte min n73 i januar hadde jeg nok kjøpt den istedet for. Men en ting jeg syns er HELT sykt meningsløst er å selge mobiler med 2 mp UTEN autofokus...da kan man jo likså godt ha t610 kamera.... Er ikke helt sikker på om n76 ikke har autofokus men tror ikke den har det...sykt digg med mini jack i telefonen da... Lenke til kommentar
Surrections Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Hadde ei venninne som kjøpte denne telefonen. Etter litt over ei uke flassa sølvlakken på sidene av, så jeg ba henne returnere den. Men en skikkelig lekker telefon. Irriterende at Nokia ikke kan lage den i god nok kvalitet. En designtelefon må kunne holde designet mer enn en uke!.... Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 de kan jo ikke regne meg å selge så mye av den når den er MYE dyrere enn N73 og alt bortsett fra designet og minijack er dårligere også... Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 og ikke minst den idiotiske løsningen med jack-pluggen. Pluggen gjør at telefonen ikke kan åpnes helt. Lurer på hva designeren jobber med i dag ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg