NightWolfie Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Hei. Skal bygge meg vannkjølingssett nå snart og lurer på hva som er forskjellen mellom disse to som står i tittelen. Førstnevnte ser jeg er i plast, er det den eneste forskjellen? Ser at microplex har DETTE komplette settet, men derfor de er utsolgt er pga de ikke har flere slangenipler (1/4 BSP) igjen. Vil jeg da kunne bruke disse i plast i stedet? (1/4 BSPT) Nightwolfie Lenke til kommentar
zexs Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 BSPT er koniske gjenger. Du må for all del ikke bruke BSPT nippler i BSP gjenger eller motsatt, da dette lett gir lekkasjer. Din lokale rørlegger har garantert de rette niplene.. Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 BSPT er koniske gjenger. Du må for all del ikke bruke BSPT nippler i BSP gjenger eller motsatt, da dette lett gir lekkasjer. Din lokale rørlegger har garantert de rette niplene.. 9125983[/snapback] Ok, thx Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Du kan bruke BSPT og BSPP om hverandre slik jeg har sjekket litt rundt. Du vil få god/bedre tetning med bruk av BSPT. Red: du kan bruke en BSPT hann i en BSP eller BSPT hunn-kobling. Leste litt på nett Endret 27. juli 2007 av baronKanon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå