stoltz Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 Ok, det hjalp litt. Tror jeg vil gå for P5K Deluxen sammen med disse Ballistix brikkene(selv om de var litt stygge ). Får sove på det, tenker jeg. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Haha! Det hjelper kanskje litt at de ikke ser sånn ut lenger, hvis du ikke får noen gamle som har ligget og støva ned en stund ser de slik ut: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Er ikke dum den lista på slutten. Og gå for P35, ikke P965. Litt gammelt det nå Lykke til med nye data da Lenke til kommentar
Zerd Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Selv har jeg sansen for blanke greier. Dette og 9127079[/snapback] Vil bare si at jeg fraråder akkurat det tastaturet pga. tasteposisjonene. Bærbartastatur har bedre tasteplassering enn det. Eneste grunn til å kjøpe et så lite tastatur er hvis du er i mangel på bredde (lan). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå