Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Avbestille Pakkereise til Bulgaria

thesinner

Anbefalte innlegg

uff, hadde du dratt denne uka her skulle jeg gjerne overtatt billetten din, er så lei av det været som er her :).

Jeg hørte på radion i bilen i går at mange flyselskaper lot folk avbestille turer til Sunny Beach pga. alt som har skjedd der den siste mnden.

Var i sunny beach for 6 år siden... Da var det ikke noe partysted, men mer et slikt familie"paradis".. Var veldig flott der da..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Les litt om forholdene på Bulgaria Her.

* Fire danske jenter mellom 16-18 år har blitt voldtatt.

* Etter en såkalt pubcrawl kveles en dansk 17-åring av sitt eget spy og dør.

* Dørvakter banker opp og dreper en svensk 24-åring et utested.

* En nederlandsk student ble funnet død i et hotellbasseng.

* En nordmann ligger lettere skadet på sykehus etter å ha blitt banket opp i Sunny Beach.

* Natt til i dag blir en 34 år gammel norsk kvinne overfalt av en mann etter å ha avvist tilnærmingene hans.

Her er det jo faktisk flere personer som har mistet livet sitt. Jeg hadde aldri i verden reist til Bulgaria i nærmeste framtid. Ta kontakt med reisebyrået snarest og forklar situasjonen.

9127511[/snapback]

Dra ikke til Oslo. Det er langt fler voldtekter i Oslo en på Sunny Beach.

Dra ikke til Tønsberg. Der banket noen dørvakter opp en kar i fjor.

Dra ikke til Brevik. Der druknet det en kar for noen uker siden.

Dra ikke til Bergen. Noen ungdommer fikk juling der sist måned.

Dra ikke til Skien. Der har også en mann blitt kvalt av eget spy.

NB i Norge blir man forresten også kvalt av politiet (Tr.heim og Oslo), så ikke gå til dem.

Lenke til kommentar

Det er vel i grunn ikke så tullete å sammenligne.. Hadde avisene skrevet like mye om en i by i Norge, så hadde det nok vært like ille.. Og hvert år er det en ny "værsting" by i syden, og rart med det så har det alltid vært den byen som er den populære party-byen det året, kanskje en sammenheng?? Dødsfallene som har vært kunne like gjerne skjedd her hjemme, man kan drukne og drikke seg ihjel hvor som helst.. Det har jo ikke vært en eneste episode med feks barnefamilier.. Så nå ser vi bare frem til å reise 8 august på en stille og rolig tur til Sunny Beach.. :)

Lenke til kommentar
Les litt om forholdene på Bulgaria.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
* Fire danske jenter mellom 16-18 år har blitt voldtatt.

* Etter en såkalt pubcrawl kveles en dansk 17-åring av sitt eget spy og dør.

* Dørvakter banker opp og dreper en svensk 24-åring et utested.

* En nederlandsk student ble funnet død i et hotellbasseng.

* En nordmann ligger lettere skadet på sykehus etter å ha blitt banket opp i Sunny Beach.

* Natt til i dag blir en 34 år gammel norsk kvinne overfalt av en mann etter å ha avvist tilnærmingene hans.

Her er det jo faktisk flere personer som har mistet livet sitt. Jeg hadde aldri i verden reist til Bulgaria i nærmeste framtid. Ta kontakt med reisebyrået snarest og forklar situasjonen.

9127511[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Dra ikke til Oslo. Det er langt fler voldtekter i Oslo en på Sunny Beach.

Dra ikke til Tønsberg. Der banket noen dørvakter opp en kar i fjor.

Dra ikke til Brevik. Der druknet det en kar for noen uker siden.

Dra ikke til Bergen. Noen ungdommer fikk juling der sist måned.

Dra ikke til Skien. Der har også en mann blitt kvalt av eget spy.

NB i Norge blir man forresten også kvalt av politiet (Tr.heim og Oslo), så ikke gå til dem.

I tillegg til alt det som har skjedd av menneskelige overtredelser, så er også Sunny Beach uhyre oppskrytt. Det finnes så mange andre bedre steder enn nettopp Sunny Beach. Skal du reise til Balkan, reis til de mest utviklede landene der.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar

Eller, om man ønsker en deilig avslappende ferie i omgivelser hvor musikken slås av ved midnatt - kan jeg anbefale Icmeler i Tyrkia.

Ønsker man å feste hele natten, er det bare å ta en av de mange minibussene som går til og fra Marmaris (15 min reise)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...