Gå til innhold

får ikke delt filer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hei, jeg og en kompis skulle dele filer med hverandre, men hverken noen av oss ser hverandre eller får koblet oss til arbeidsgruppen. noen forslag hvordan man deler??

9125394[/snapback]

Hei, du vet jo hvordan man gjør det. Høyreklikk på mappen og velg deling og sikkerhet. Pass på at du har installert alle internettprotokollene. Det gjør du ved å dobbeltklikke på nettverksikonet og deretter velger du egenskaper og velger internettprotokoll, installer alle som ligger under protokoll, hvis ikke det funker da, ta med de på tjeneste også bortsett ifra service advertising protocol. Da skal det funke.

Endret av DataFjotten
Lenke til kommentar
hei, jeg og en kompis skulle dele filer med hverandre, men hverken noen av oss ser hverandre eller får koblet oss til arbeidsgruppen. noen forslag hvordan man deler??

9125394[/snapback]

Hei, du vet jo hvordan man gjør det. Høyreklikk på mappen og velg deling og sikkerhet. Pass på at du har installert alle internettprotokollene. Det gjør du ved å dobbeltklikke på nettverksikonet og deretter velger du egenskaper og velger internettprotokoll, installer alle som ligger under protokoll, hvis ikke det funker da, ta med de på tjeneste også bortsett ifra service advertising protocol. Da skal det funke.

9127835[/snapback]

når jeg installerte protokollene gikk datan helt klikkers.

men hvordan er det man kobler til en arbeidsgruppe som den andre har opprettet??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...