Gå til innhold

Flash video henger seg mye

Anbefalte innlegg

Heisann,

Jeg har laget en flashintro i After Effects, og den henger utrolig mye mange plasser.

Dette gjelder både når jeg har høyeste kvalitet, og lavaste (ser forøvrig ingen forskjell).

Alt er laget i AE, og ingenting er impotert. Bruker 3D layers til tider.

Kan det være noen grunn til det? Kan godt poste eksempel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, jeg ser den på maskinen.

Det lagger når jeg åpner flashfilen både i ekstern flashplayer, samt når jeg bygger den inn i webside (også fra harddisker). Maskinen henger faktisk, og ting som foreksempel messenger og start menyen går driiit treigt. Både mens det kjører, og rett etter. Tar kjempelang tid å lukke flashplayeren også, noe som ikke skulle forekomme på en 3.2 ghz..

Lenke til kommentar

Det skulle ikke være maskinen som er problemet. Ja, jeg har innstalert Windows på nytt i år. Mange ganger. :p

Har kontroll på alt på den, og den er ikke rukket å komme inn i den "dårlige rytmèen" enda. Den lagger jo bare i flash da, ikke i QuickTime format, DV format, eller noe annet. Bare i flash. Merkelig :hm:

Lenke til kommentar

Hvor stor er .swf-fila?

Hvis den er veldig stor, så er det nok det som er problemet. Og en ting til, er det mye bilder og lyd, eller er det vektorbasert? Du må huske på at bilder og lyd gjør flash-fila veldig stor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...