PueRiL Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 nå er d snart morgen... hehehe... jeg er trøtt.... men jeg gidderikke legge meg... weeeeeeeee.... liker alle disse ikke-noen-mening vitsene som finnes her på forumet.. jaaaaaaaa... gooooo nattt!!!!! Lenke til kommentar
PueRiL Skrevet 11. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2003 jaaa..... hvordan skal jeg holde orden på sånn når jeg er trøtt...? :-? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 er det bare meg, eller har det kommet et par dusin nye, dustete folk på forumet etter byttet til phpBB? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 er det bare meg, eller har det kommet et par dusin nye, dustete folk på forumet etter byttet til phpBB? Kan nok stemme det. Enten det, eller så har det nye forumet en altfor fristende effekt for små drittunger til å drive hekkan "Hey, dette var kult. Sikkert ingen som bryr seg om jeg finner på noe tull her. Og hvis de gjør, who cares. Bare å opprette en ny bruker, hihi" og "kategorier? *lame* er alt for stress å endre kategori bare fordi jeg vil lage en post!" og ikke minst "!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!". Oi glemte en: "!!!! Me r0xs" (eller hvordan det der idiotiske CS-språket er). Unger ass! Sorry, needed to blow off some steam.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 er det bare meg, eller har det kommet et par dusin nye, dustete folk på forumet etter byttet til phpBB? Har nokk kommet en del ja. Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 da og dask karen litt... =) *god natt* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Yup mye rart skjedde med dette nye forumet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Så gå og legg deg. Helvetest døyghnfluer.... Lenke til kommentar
Rosa Tanga Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Feiger dere ut? Må passe på plantarion kontoen min . . . :o www.plantarion.com tidsfordriv, men kan ta over livet til en,,. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Har faktisk vært inne på tanken selv /ME R0Xx0R 1337 CS PLAYA!#!#!#!!#!#!#!!!!!!!!!!!!!!!! hehe ...Drittunger :x Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå