Gå til innhold

Ny smart telefon? Nokia E61i?

Anbefalte innlegg

Hei.

Min 1 1/2 år gamle Sony Ericsson W800i har tilslutt sunget sin siste tone, mens jeg er på ferie nå, derfor er jeg ute etter en ny mobil telefon..

Jeg vet ikke helt hvilken, jeg har sett på nett osv. men ikke funnet noen jeg har blitt forelske i bortett fra Nokia N95.. Men den er "litt" over mitt budsjett..

Derfor trenger jeg tips til en ny telefon.. Jeg kunne tenke meg at den hadde muligheten for MSN, da med enten 3G eller til nøds EDGE.

Merke spiller ingen rolle egentlig, den trenger ikke å være liten, jeg er vant til store telefoner osv. En windows mobile hadde vært kjekt selv om jeg er Mac fan, og kommer til å bytte denne telefonen ut med en iPhone når den kommer til Norge (noe ingen vet kommer til å skje, derfor må jeg ha en ny nå).

Budjett: Ikke alt for dyr.. MED ABONEMANG!

EDIT: Vurderer Nokia E61i, noen som har meninger om den?

Endret av Yaricks
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

E61 traff meg midt i hjertet, men blei stjålet i ferien, så blei E61i på meg. Her kan jeg bruke relativt mye plass på å skryte disse telefonene opp i skyene, så jeg tror nesten det er bedre at du stiller et konkret spørsmål eller tre, så kan jeg heller fortelle deg det du trenger å vite. ;)

Det du innledningsvis BØR vite er at E61i har knallgodt tastatur, at skjermen er god, lyssterk og stor, at den med sitt 1500 mAh batteri er en av de mest utholdene telefonene du kan få tak i på dette utstyrsnivået, at Nokias nettleser er genial (basert på Apples nettleserteknologi), og jeg må bare si at det kommer til å bli en svært, svært sørgelig dag når min E61i forlater meg. At E61en forsvant ødela virkelig ferien min. Ventet til det lengste med å kjøpe meg ny iPod fordi jeg tenkte jeg skulle kjøpe iPhone istedenfor, men nå blei det E61i + iPod istedenfor. Jeg veit ikke engang lenger om jeg kommer til å kjøpe iPhone.. :hm:

MEN!

Det kommer helt an på hva du forventer deg av en telefon og hva du skal bruke den til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...