hagen1978 Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 er ute etter og få tak i c 64 spillet maniac mansion og håper noen her kan hjelpe meg med det.. Lenke til kommentar
J_Irenicus Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Du kan i alle fall laste det ned som et nitendo 8bit rom, og spille det av med en emulator... Går vel an å gøre det på samme måte med en commodore 64.. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Er ikke riktig den samme sjarmen over emulatorer da.. C64'n er den eneste maskinen jeg er 100% sikker på at jeg aldri kommer til å kvitte meg med.. Hva for et spill er det? Tittelen er kjent, men klarer ikke å plassere den.. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Er ikke riktig den samme sjarmen over emulatorer da.. C64'n er den eneste maskinen jeg er 100% sikker på at jeg aldri kommer til å kvitte meg med.. Hva for et spill er det? Tittelen er kjent, men klarer ikke å plassere den.. Er et adventure-spill, forløperen til day of the tentacle. AtW Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Jeg husker at i DoTT kunne man spille Maniac Mansion. Husker ikke hvor i spillet, men de hadde ihvertfall lagt det inn som en liten del av DoTT. Om det er hele spillet vet jeg ikke (DoTT var så genialt at å begynne å spille Maniac Mansion ville virkelig blitt en nedtur) men du kan vel kanskje finne svar på dette i en walkthrough til DoTT? Det må jo nesten ha vært en spillautomat som sto i fremtiden eller noe sånt? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Jeg husker at i DoTT kunne man spille Maniac Mansion. Husker ikke hvor i spillet, men de hadde ihvertfall lagt det inn som en liten del av DoTT. Om det er hele spillet vet jeg ikke (DoTT var så genialt at å begynne å spille Maniac Mansion ville virkelig blitt en nedtur) men du kan vel kanskje finne svar på dette i en walkthrough til DoTT? Det må jo nesten ha vært en spillautomat som sto i fremtiden eller noe sånt? Tror det er en datamaskin inne hos han frimerke-fyren du kan spille manic mansion på, men dott-versonen har dårligere(!) grafikk en orginalen. AtW Lenke til kommentar
zedty Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Maniac finner du her, http://www.c64.com/ , i selskap med noen tusen C64 spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå