bosannes Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Hadde egentlig tenkt å bestille en WD MyBook Pro II 1TB, men jeg ser veldig mange klager over at den bråker fælt. Kan noen annbefale noen gode alternaltiver med eSata og/eller FW800? Bør være relativt stille. Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Er det forresten noen som har erfaringer med Thecus N2050? En slik med feks 2stk Seagate Barracuda 7200.10 i Raid 1 skal jo på papiret bli ganske effektivt. Eller? Tips til andre eksterne raid1-kabinetter tas også i mot med takk. Endret 23. juli 2007 av bosannes Lenke til kommentar
kvase Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 http://www.idg.no/pcworld/article59315.ece Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 Lacie-diskene har vel, så vidt jeg vet, ikke støtte for RAID 1 (Speiling) Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 seagate er stort sett stillegående disker, men jeg har hørt at den .10 serien skal ha noe knatrelyder. men har ingen personlig erfaring med den serien i annett enn heller støyete miljøer, så jeg tør ikke å si hvor mye de egentlig støyer. Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 Føler jeg begynner å bli gal her nå... Ser ut til at jeg blir nødt til å gå for FW-interface, men dete virker rett og slett umulig å finne en disk med gode reviews. WD MyBook Pro II bråker vistnok mye, og Maxtor OneTouch III Turbo ser ut til å være ren katastrofe. Har også sett på Freecom DataTank 1TB og IOmega UltraMax 1TB men her finner jeg absolutt ingen tester eller meninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå