Gå til innhold

iPod mini med flere feil

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå trenger jeg hjelp xD

Kjøpte meg en iPod mini for 2-3 års tid siden, noe som rask ble en dårlig investering.

Etter ett halvt års tid så slutta brått batteriet mitt og virke. Jeg leverte den til Apple og fikk snart igjen en ny og reparert iPod...som virket i ett par uker før den streiket også. Men nå gadd jeg ikke sende den inn til reperasjon, siden garantien bare gjaldt for en gang\ett år.

Nå har jeg derimot funnet den fram igjen og koblet den opp mot datamaskinen min, til ingen nytte.

Jeg får ikke kontakt med iPod'n via datamaskinen, den går ikke ann å skru på siden batteriet er ødelagt. Men den reagerer når jeg kobler usb'n inn, altså iPod'n. Da begynner den å lade, og det har den gjort nå i 12-timers tid.

Hjelp? :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta den med deg til den forhandleren/butikken du kjøpte den hos og lever den der. Garantien spiller ingen rolle, da den kun er en sikkerhet som produsenten har satt. Du har derimot, i henhold til forbrukerkjøpsloven, 3/5 års reklamasjonsrett, og denne er overordnet garantier og denslags og kan ikke fravikes.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Ta den med deg til den forhandleren/butikken du kjøpte den hos og lever den der. Garantien spiller ingen rolle, da den kun er en sikkerhet som produsenten har satt. Du har derimot, i henhold til forbrukerkjøpsloven, 3/5 års reklamasjonsrett, og denne er overordnet garantier og denslags og kan ikke fravikes.

9124812[/snapback]

2/5 år, i dette tilfellet 2

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.569

Lenke til kommentar
EID! Du kunne bare ha levert den nye inn med en gang da! Har gjort det med 3 iPoder! Selvom garantien hadde gått ut. Men du kan jo levere den inn til ipodbatteri.no for å få en gratis sjekk og da byttet ut batteriet.

Mvh Fat_Board

9128212[/snapback]

Og du bruker forsatt ipod? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...