ToLi Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 Er ikke bare effekten som har noe å si. Strømstyrken er også veldig viktig og HX620 har ampere så det holder. Den er ikke sertifisert for GF8 GTX SLI men Corsair sier at den skal kunne klare det hvis ikke systemet har altfor mange komponenter som trekker strøm. 9124717[/snapback] ok. Tror ikke jeg skal stappe det med så alt for mange disker og slikt. Maks 2 tipper jeg. Og som noen nevnte her så kanskje jeg dropper den raptor disken. Lenke til kommentar
Kpg Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Du har jo ultra også da. Selv om jeg leste at var litt trøbbel med kortet i noen tilfeller pga for mye klokking elns. Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Ultra er ikke verdt det. Du betaler enormt mye for det som essensielt er et overklokket GTX-kort. Styr unna! Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Er ikke bare effekten som har noe å si. Strømstyrken er også veldig viktig og HX620 har ampere så det holder. Den er ikke sertifisert for GF8 GTX SLI men Corsair sier at den skal kunne klare det hvis ikke systemet har altfor mange komponenter som trekker strøm. 9124717[/snapback] ok. Tror ikke jeg skal stappe det med så alt for mange disker og slikt. Maks 2 tipper jeg. Og som noen nevnte her så kanskje jeg dropper den raptor disken. 9124742[/snapback] Det tror jeg er smart. Gå heller for et par store disker istedenfor. Sett en liten sidevekslingsfil (64-128MB på den partisjonen du slenger Windows på) og en stor en på den andre fysiske harddisken enn den Windows er på. Lenke til kommentar
ToLi Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 Du har jo ultra også da. Selv om jeg leste at var litt trøbbel med kortet i noen tilfeller pga for mye klokking elns. 9124744[/snapback] Nja... Tror jeg kjøper et stock GTX kort. Og når det kreves, så kjøper jeg et til når den tid kommer. Har byttet ut strømmforskyninga nå til Corsair HX620W. Eller skulle jeg ha kjøpt en litt større? Jeg tenker på evntuelle framtidige utvidelser av systemet. Jeg vet ikke så mye om strømmforskyninger utenom at det er noe av det viktigste i maskina. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Corsair HX620W vil som sagt kunne klare dine behov. Både nå eller ved en senere annleding. Som det også sies over, Ultra er overpriset. Hold deg til GTX for ytelse/pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå