Gå til innhold

Endelig ny PC for gaming! Forslag til endringer?

Anbefalte innlegg

Er ikke bare effekten som har noe å si. Strømstyrken er også veldig viktig og HX620 har ampere så det holder. Den er ikke sertifisert for GF8 GTX SLI men Corsair sier at den skal kunne klare det hvis ikke systemet har altfor mange komponenter som trekker strøm.

9124717[/snapback]

ok.

Tror ikke jeg skal stappe det med så alt for mange disker og slikt. Maks 2 tipper jeg. Og som noen nevnte her så kanskje jeg dropper den raptor disken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er ikke bare effekten som har noe å si. Strømstyrken er også veldig viktig og HX620 har ampere så det holder. Den er ikke sertifisert for GF8 GTX SLI men Corsair sier at den skal kunne klare det hvis ikke systemet har altfor mange komponenter som trekker strøm.

9124717[/snapback]

ok.

Tror ikke jeg skal stappe det med så alt for mange disker og slikt. Maks 2 tipper jeg. Og som noen nevnte her så kanskje jeg dropper den raptor disken.

9124742[/snapback]

Det tror jeg er smart. Gå heller for et par store disker istedenfor. Sett en liten sidevekslingsfil (64-128MB på den partisjonen du slenger Windows på) og en stor en på den andre fysiske harddisken enn den Windows er på.

Lenke til kommentar
Du har jo ultra også da. Selv om jeg leste at var litt trøbbel med kortet i noen tilfeller pga for mye klokking elns.

9124744[/snapback]

Nja...

Tror jeg kjøper et stock GTX kort.

Og når det kreves, så kjøper jeg et til når den tid kommer.

Har byttet ut strømmforskyninga nå til Corsair HX620W.

Eller skulle jeg ha kjøpt en litt større? Jeg tenker på evntuelle framtidige utvidelser av systemet. Jeg vet ikke så mye om strømmforskyninger utenom at det er noe av det viktigste i maskina.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...