7_abc_7 Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Skal til å kjøpe meg bærbar pc til studiestart i høst, og trur eg har klart å sett meg ut en som er fin for mitt bruk. Eg fant denne Aceren på MPX.no for kr 6.995, og hadde egentlig tenkt å gå for den, men så såg eg at elprice solgte tilsynelatande den samme Aceren til samme pris. Dei er nesten heilt like, men hos mpx får en et dedikert grafikkort med, mens elprice sin har et integrert. Men på sin side har elprice sin en litt bedre prosessor, slik eg kan forstå det. Eit par andre forskjellar er det også, utan at eg kan sjå kor mykje dette får å seie. Men sjølv om elprice sin muligens har en bedre prosessor, veier det opp for det integrerte grafikkortet, eller er det mpx som har det beste tilbudet? En fordel med elprice er jo at eg kan gå rett i butikken og kjøpe den, mens eg må vente på posten viss eg kjøper hos mpx. Er det for øvrig nokon som veit kor lang leveringstid mpx pleier å ha på bærbare pcar. Er i en litt kinkig situasjon, sidan eg er i militæret, og må reise inn igjen på mandag kveld, og ikkje hadde tenkt å reise heimom før eg reiste til bergen for å studere. Så viss eg bestiller i dag eller i morgon, vil eg få den til mandag då? Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Vurderer å kjøpe den hos MPX jeg også, noen som har noen kommentarer angående den modellen? Har en kompis som bestilte en Acer hos MPX nylig, og det tok en dag eller to før den ble sendt selv om den var på lager. Etter det kom den frem på 3-4 dager med posten. SÅ du bør ha den etter helgen om du bestiller snarest. Lenke til kommentar
ricko_b Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 jeg vurderer den fra elprice, eneste spillet jeg spiller er fm så jeg tror kraftigere prosesseor er viktigst for min del Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå