Gå til innhold

Hvorfor behøves 2 spillere til instance summoning?


Anbefalte innlegg

Jeg har lett for å slå meg vrang hvis folk ikke behandler meg rett. Jeg er snill med både buffs, vann, mat o.l. hvis folk spør på en pen måte - men hvis de spør på en måte jeg ikke liker, eller rett og slett forlanger, da kan jeg finne på å være et skikkelig rasshøl.

 

Det er vel egentlig mer var[/] enn er, siden jeg ikke har noen mage lenger. Jeg kan tenke meg at det er på akkurat samme måte for warlocks. Føler med dere :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ganske tydelig at OP ikke har spilt spillet så altfor lenge.

*tenker tilbake til de gode gamle dagene da det ikke fantes Meeting Stones engang, og alle måtte komme seg dit på egenhånd*

9186150[/snapback]

 

Det kan du fortsatt gjøre.

Synes du det er for lite av denslags nå er du enten:

 

1. Bare nostalgisk, og mener alt uansett var bedre før, eller..

2. En av de slappingene vi diskuterer som ikke gidder å dra bort for å summone.

9192032[/snapback]

 

Hmm, hverken 1 eller 2 passer til meg, ikke helt sikker på hva du vil frem til?

Jeg mener absolutt at WoW er forbedret nå i forhold til hva det var før, og jeg er som regel enten første eller andre man ved ingangen til instancen.

 

Det som irriterer meg er når vi er 5 man, og jeg er eneste som står ved Meeting Stonen klar til å summone, mens hver av de 4 andre automatisk antar at 1 annen en dem selv vil reise for å summone.

Lenke til kommentar
Jeg har lett for å slå meg vrang hvis folk ikke behandler meg rett. Jeg er snill med både buffs, vann, mat o.l. hvis folk spør på en pen måte - men hvis de spør på en måte jeg ikke liker, eller rett og slett forlanger, da kan jeg finne på å være et skikkelig rasshøl.

 

Det er vel egentlig mer var[/] enn er, siden jeg ikke har noen mage lenger. Jeg kan tenke meg at det er på akkurat samme måte for warlocks. Føler med dere :(

9192525[/snapback]

 

Helt enig! Greit at folk spørr på en fin måte, men å forlange!

 

Dårlig oppførsel går generellt til alt. Er noen frekk, sier jeg nei takk vil ikke være med , finner en annen group -leav. Null prob å finne group, så heller det enn å dra med en frekkskit. Om typen er med, som han som oftest er, leaver han også. Så woila ingen shadowpriest And healadin i den groupen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...