kaaasen Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Etter å ha blitt inspirert av trådene på Film-forumet, pluss at jeg kjeder meg på jobb tenkte jeg at det kanskje ville være litt spennende å høre hva som er populære spill hos folket om dagen. Det er egentlig veldig enkelt så lenge alle holder seg til det vi er ute etter, og ikke sporer av hele tiden. Det er også greit å opplyse om hvor du kjøpte spillet, slik at andre også kan benytte seg av eventuelle tilbud hvis det skulle være tilfellet. Fordi jeg kjeder meg så grusomt på jobb, var jeg nettopp innom vgp.ca (VideoGamesPlus) og handlet inn to spill. Fra før har jeg bare de småspillene fra PSN, et par PS(1) Classics og Resistance: Fall of Man. Derfor gikk jeg til innkjøp av. * Lair (Preorder) - ~ 385,- NOK fra vgp.ca * Virtua Fighter 5 - ~ 275,- NOK fra vgp.ca Lenke til kommentar
oasis Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Bestliite nettopp Lair fra vgp.ca Når er release egentlig? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Bestliite nettopp Lair fra vgp.ca Når er release egentlig? 9124484[/snapback] Det er usikkert, men iflg. vgp.ca skal de ha det 14. august. Om det stemmer vet jeg ærlig talt ikke, men jeg håper det! edit: iflg. tothegame er det disse datoene: UK RELEASE: 28-Sep-2007 (Upcoming) NORDIC RELEASE: 26-Sep-2007 (Upcoming) US RELEASE: 25-Sep-2007 (Upcoming) Det virker med andre ord som om det ikke er så veldig mye som er offisielt enda. Jaja, nå er spillet betalt, så det kommer på døra når det kommer =) Endret 23. juli 2007 av Complexion Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Lair er utsatt til September, var ihvertfall det siste jeg fikk med meg. Hvordan er det å bestile fra vgp med kredittkort, det fungerer fint? Edit: Jupp, stemmer det - 26. September http://tothegame.com/search.asp?title=Lair Endret 23. juli 2007 av Stikko Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 siste spillet jeg kjøpte var COD3 og det fikk jeg billig på qxl.no Blir vel ett nytt ganske snart ja! men ikke lair Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Det å betale med VISA/Mastercard o.l. fungerer veldig fint på VideoGamesPlus. I alle fall de få gangene jeg har bestilt derfra. =) Imsdalo: Hvorfor blir det ikke noe Lair på deg? Endret 23. juli 2007 av Complexion Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Kjøpte nettop Ninja Gaiden Sigma.. og før det, The darkness.. byttet også nettop def jam icon mot marvel ultimate alliance Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Jeg har 2 spill foreløpig, og det er R6V og Ninja Gaiden Sigma. Det blir vel beholdningen frem til PES08 og GTA IV kommer tenker jeg. Lair appelerer ikke til meg, pga sjanger og jeg likte heller ikke The Darkness. Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Det å betale med VISA/Mastercard o.l. fungerer veldig fint på VideoGamesPlus. I alle fall de få gangene jeg har bestilt derfra. =) Imsdalo: Hvorfor blir det ikke noe Lair på deg? 9124568[/snapback] Complexion: nei, føler ikke akkuratt Lair er ett spell jeg må ha.. Lest endel previews og det har lissom ikke grepi tak i meg.. MEN folklore det! er jeg fram til Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Har Motor Storm, og har bestilt Ninja Gaiden Sigma(håper det kommer i dag) Og forhondsbestilt Skate og GTA IV og blir nok ikke Lair på meg heller Lenke til kommentar
rsarsa Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Kjøpte "the darkness" fra VGP. Angrer absolutt ikke Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Da har jeg bestilt "The Darkness" og "Ninja Gaiden: Sigma". Satser på at de ramler inn i postkassen før helgen, da blir jeg ihvertfall fornøyd. Endret 23. juli 2007 av Stikko Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Henta Ninja Gaiden Sigma i postkassa nå Lenke til kommentar
Mandelpotet Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Siste jeg kjøpte var NCAA 08 fra VGP, kom ut forrige Tirsdag men har ikke fått det enda Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Blir vel Motorstorm og FOM, der sistnevnte fulgte med i PS3 pakken fra Videogamesplus. Har ikkje bestilte noen andre siden da. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 brukt oblivion fra VGP til 317kr med frakt. Samt ps2 spill, turismo4-god of war til 217kr med frakt fra estarland neste ps3spill blir gta eller sword. xbox 1 spill holder ennå her. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 etter at Avean sa hvor elendig Ninja Guiden Sigma var så kjøpte jeg det her om dagen Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Kjøpte nettopp Formula One: Championship Edition! Elsket demoen, og fullversjonen skal være ganske så bra. Cant wait! <3 Racing. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Kjøpte med meg The Darkness, Dark Kingdom og Blazing Skies fra los angeles.. Sistnevnte kjøpte jeg bare fordi det var så sykt billig, kosta under 200 spenn tror jeg.. Det var forresten sykt dårlig, helt syykt dårlig .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå