Gå til innhold

Hva var det siste Playstation 3-spillet du kjøpte?

kaaasen

Anbefalte innlegg

Etter å ha blitt inspirert av trådene på Film-forumet, pluss at jeg kjeder meg på jobb tenkte jeg at det kanskje ville være litt spennende å høre hva som er populære spill hos folket om dagen.

Det er egentlig veldig enkelt så lenge alle holder seg til det vi er ute etter, og ikke sporer av hele tiden. Det er også greit å opplyse om hvor du kjøpte spillet, slik at andre også kan benytte seg av eventuelle tilbud hvis det skulle være tilfellet.

Fordi jeg kjeder meg så grusomt på jobb, var jeg nettopp innom vgp.ca (VideoGamesPlus) og handlet inn to spill. Fra før har jeg bare de småspillene fra PSN, et par PS(1) Classics og Resistance: Fall of Man. Derfor gikk jeg til innkjøp av.

* Lair (Preorder) - ~ 385,- NOK fra vgp.ca

* Virtua Fighter 5 - ~ 275,- NOK fra vgp.ca

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bestliite nettopp Lair fra vgp.ca

Når er release egentlig?

9124484[/snapback]

Det er usikkert, men iflg. vgp.ca skal de ha det 14. august. Om det stemmer vet jeg ærlig talt ikke, men jeg håper det!

edit:

iflg. tothegame er det disse datoene:

UK RELEASE: 28-Sep-2007 (Upcoming)

NORDIC RELEASE: 26-Sep-2007 (Upcoming)

US RELEASE: 25-Sep-2007 (Upcoming)

Det virker med andre ord som om det ikke er så veldig mye som er offisielt enda. Jaja, nå er spillet betalt, så det kommer på døra når det kommer =)

Endret av Complexion
Lenke til kommentar
Det å betale med VISA/Mastercard o.l. fungerer veldig fint på VideoGamesPlus. I alle fall de få gangene jeg har bestilt derfra. =)

Imsdalo: Hvorfor blir det ikke noe Lair på deg?  :dontgetit:

9124568[/snapback]

Complexion: nei, føler ikke akkuratt Lair er ett spell jeg må ha..

Lest endel previews og det har lissom ikke grepi tak i meg.. MEN folklore det! er jeg fram til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...