gost Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Hva som skjer med Netshop, ingen som svarer telefon, uansett avdeling, ingen som svarer mail heller. Har prøvd siden fredag, 20/07 Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Har vel en liten pause ifra trafikken utenifra. Må nok bare smøre deg med tålmodighet. Blir nok sikkert mulig å ta kontakt igjen. Lenke til kommentar
dobbelmann Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Vet ikke hvilken avdeling du prøver å ringe, men har opplevd det samme. Har ringt returavdelingen 4 ganger, hver på 30 minutter, og ikke fått svar. 30 minutter hver gang da jeg ikke har hatt tid til mer. Siste gangen blei jeg irritert og ringte salgsavdelingen. Det rakk faktisk ikke å ringe på før jeg snakka med selgeren! De fikk da høre hva jeg synes om akkurat det... ALT FOR DÅRLIG! Greit nok at de yter service til nye kunder, men de bør ikke gjøre for mye triks mot eksisterende kunder! Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Hva som skjer med Netshop, ingen som svarer telefon, uansett avdeling, ingen som svarer mail heller. Har prøvd siden fredag, 20/07 9124358[/snapback] Les litt her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=801262 Vi er flere som opplever det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå