VikinGz Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Jeg har den siste uka klamret meg fast med store smerter i foten, men dessvere fikk jeg ikke time før i morgen, men går snart av hektene... Det er smerter i muskelen på baksiden av leggen (husker ikke hva den heter) Det vondt konstant... og når jeg står opp om morgenen er det som om jeg har sene strekk i muskelen en times tid... Noen som kjenner til noe medesiner som kanskje hjelper (reseptfrie) så jeg slipper å plages i dag i vertfall... Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 ibux kanskje? Får den som gel du smører på, funker i alle fall ganske bra mot beinhinnebetennelse. Lenke til kommentar
Patrol_33 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Hva med å dra på et apotek å spørre. De kan det. Det jeg vet er at man skal hvære forsiktig med å kombinere forskjelige typer tabiser. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Ibux kan fint kombineres med paracet. f.eks. 500mg paracetamol og 4-600mg ibuprofen. Dette er det leger pleier å anbefale om ikke det er nok bare med ibuprofen. Du må være mer forsiktig med paracet en ibux, for paracet tar kverken på levra di om du går på det lenge Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Tramadol. Den må du få på resept, men hjelper veldig bra mot smerter i muskler/sener og ledd. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Tramadol er et morfinpreparat og avhengighetskapende. Styr unna slike medisiner om du ikke må ta dem er min mening Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 takker for alle inlegg, men har vært til legen og fått både salve og tableter i bøttevis Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 hva fikk du? 9167868[/snapback] brexidol piller og orudis gel Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Orudis'en er veldig god mot mye. Brexidol også, men den tar knekken på nyrene om man går på det lenge. (Slapp av. det er ingen fare ved sporadisk bruk) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå