Gå til innhold

Spillet mitt er herpa...

chiefo

Anbefalte innlegg

Gears of War (som jeg spiller mest) har blitt disc-unreadable når jeg joiner et game over nett. Tar 5 sekunder hver gang når jeg hører plata starter opp før meldingen kommer.

Jeg har ikke rørt boksen når den står oppreist (den står alltid vannrett) og kjører, og jeg er rimelig "prippen" på behandling av spill og film. Det er xboxen som har gjort noe med plata for den lager noen "bråbremse"-lyder når det spillet står i. Er det eneste spillet med disse lydene så markant, selv om det kanskje forekommer hos de andre også.

Kan hende det er fordi Gears plata har blitt brukt konstant siden jeg kjøpte det. Men da er spørsmålet om det er microsoft jeg må henvende meg til for å få nytt spill? Kjøpte Gears hos Playx.no. Sp.ed.

Xboxen har funket som bare det, og har ingenting å utsette på den. Jeg vil helst unngå at "lever den inn og vent i x-antal måneder" blir mitt alternativ da den funker. Jeg er bare litt usikker på om det er spillet eller rommen som har mest skyld.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenkte jeg skal kjøpe meg sånn cd-renser til dvd-rommen. Er det noe til cd-plater også så får jeg prøve det. Får jeg på Clas-Ohlsen butikker eller expert?

Platen er desidert den styggeste jeg har ja, og kanskje den eneste som har små riper. Ikke store, men synlige. Hvordan de har komt der er et godt spørsmål av tidligere nevnte grunner. Men den "Håndbrekke"-bremselyden tipper jeg har mye av skylden. Men hvorfor akkurat dette spillet er en annen ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...