ticket2fly Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Enkelt program for å legge tekst på bilder? Finnes dette?? Er ikke ute etter photoshop eller andre "tunge" programmer, bare et helt enkelt program som man kan legge tekst på ferdig redigerte bilder. Tar imot tips med stor takk, har googlet endel og funnet noe som kanskje kan brukes men syntes de jeg har funnet sålangt virker så tungvindt å bruke..... Og hva/hvordan legger du til tekst på dine bilder ?? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Hvilket program bruker du idag til å redigere bilder? Tom Lenke til kommentar
Ray_l Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Jeg har et tilleggspørsmål. Hvordan legge til signatur i Photoshop? Lenke til kommentar
ticket2fly Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Hvilket program bruker du idag til å redigere bilder? Tom 9124092[/snapback] Bruker cs2, og man kan jo selvsagt gjøre jobben der( kanskje lage en liten action!?). Men ønsker som sagt et lite ekstra prog. som enkelt kan legge til tekst på bilder. Forslag?? @ Ray En av sikkert mange metoder for å lage Signatur i photoshop Sjekk ut Layerspaletten: Vannmerke med layerstyle og Fill .. Endret 23. juli 2007 av ticket2fly Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 En kollega har et program som legger til vannmerke som en del av en batch-prosess. Er det noe slikt du er ute etter ? Tom Lenke til kommentar
Ray_l Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 En kollega har et program som legger til vannmerke som en del av en batch-prosess. Er det noe slikt du er ute etter ? Tom 9124566[/snapback] Ja, nettopp noe slik jeg er på jakt etter. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 En kollega har et program som legger til vannmerke som en del av en batch-prosess. Er det noe slikt du er ute etter ? Tom 9124566[/snapback] Ja, nettopp noe slik jeg er på jakt etter. 9125450[/snapback] Jeg tror han bruker programmet Easy Watermark Creator. Han er på ferie, så jeg får ikke sjekket. Koster riktignok den svimlende sum av $23 for privat bruk; men er vel verdt det. Det finnes en test versjon så du får prøvd ut programmet først. Tom Lenke til kommentar
Ray_l Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Jeg tror han bruker programmet Easy Watermark Creator. Han er på ferie, så jeg får ikke sjekket. Koster riktignok den svimlende sum av $23 for privat bruk; men er vel verdt det. Det finnes en test versjon så du får prøvd ut programmet først. Tom Takk for hjelpa Må testes! Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 FastStone har også et program som kan legge på watermark i batch job, som i tillegg er gratis. http://www.faststone.org/FSResizerDetail.htm Lenke til kommentar
ticket2fly Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 Hva med meg da ? Spør igjen noen som vet om enkelt program for å legge tekst til bilder....er ikke int. i vannmerking! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Hva med meg da ? Spør igjen noen som vet om enkelt program for å legge tekst til bilder....er ikke int. i vannmerking! 9127021[/snapback] Spørsmålet er jo hva slags tekst du ønsker å legge til. Og hva du bruker bildene til. Tom Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Hva med meg da ? Spør igjen noen som vet om enkelt program for å legge tekst til bilder....er ikke int. i vannmerking! 9127021[/snapback] Fikk du ikke svar da? Faststone funker jo perfekt til ditt bruk vel? Lenke til kommentar
ticket2fly Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 Hei, jeg ser for meg at det kanskje blir lagt til en enkel ramme og muligheten til å skrive en enkel kommentar til bildet...f.eks" sjekk fin utsikt" til utsikstbilder! Bildene skal brukes til et digitalt fotoalbum, som kan brennes ut på cd/dvd...burde sikkert vært nevnt tidligere. Setter pris at du ihvertfall kommer med innspill tom..tusen takk Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Da vil jeg tro at slideshow biten i Photoshop Elements er tingen. Du kan jo laste ned en prøveversjon fra Adobe sin nettsider. Den versjonen fungerer 100% i 30 dager. Det finnes andre progframmer som gjør det samme; men de har jeg ikke oversikt over. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå