MrVilla Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Hei. Jeg har installert Meaya Popup Ad Filter. Den tar det meste av popupsene. men jeg irriterer meg grønn over at det allltid dukker opp en popup som sier "Stop Popups"!!! Noen som vet hvordan jeg klarer å få programmet til å stoppe disse også? Det virker som disse popupsene er microsoft sine!?! Takker for all hjelp Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Dette blir vel ikkje direkte eit svar på spørsmålet ditt, men det er mitt einaste forslag: Ville kanskje bytta ut programmet du brukar med panicware sin pop-up stopper. Brukte denne før når eg brukte internet explorer (den tok alt!), men du kan jo gjere som meg og bruke Opera (med innebygd pop-up stopper)! Ole Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg vil også anbefale Opera. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 det som er skjedd er at du mest sannsynlig har adwarez og spywarez på din maskin.. gå på www.download.com og last ned adaware.. men da kommer ting som kazaa og annen møkk til å ikke virke. kan også komme av at du har lasta ned divx proGATOR bundle.. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Bruk Panicware sin. Den stopper ALT. Absolutt ALT. For å få opp nytt vindu eller lignende kan du holde inne Ctrl knappen Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 13. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2003 Hmm...okay. Får teste panicware'en da. Håper den tar det. Men kan jeg ikke bare kjøre adware og fjerne alt dritt. Jeg kjører ikke noe kazaa eller lignende. Og jeg kan jo uansett installere det etterpå?! Takker for svar!! PS! Når det gjelder opera så skal jeg tenke på det... Lenke til kommentar
HWE Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Bruk Panicware sin. Den stopper ALT. Absolutt ALT. For å få opp nytt vindu eller lignende kan du holde inne Ctrl knappen _________________ AMD Thunderbird 1333@14000 ....og den går stabilt ?? - overklokket med 950 % !!! 8) :wink: Lenke til kommentar
lta Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Opera er bra som standard nettleser, men har ulempen at den ikke takler alle Javascript. For min egen del gjelder det nettbank og webbasert mail for å bruke min mailboks på jobben hjemmefra (Lotus Notes system), altså noen av de mest sentrale og mest brukte sites jeg har til vanlig. Opera har derfor ikke vært et godt alternativ for meg. Jeg har testet en leser som heter "myIE2". Den bruker egentlig IE som "base", men har en masse nyttige tilleggsfunksjoner som faktisk gjør den "Opera-lik", bl a "tabbed interface" for multiple websider og, som vel er mest aktuelt med hensyn til spørsmålet, en fungerende pop-up killer! Jeg må legge inn en reservasjon at jeg bare har testet programmet en kort tid, og kanskje derfor ikke har oppdaget svakhetene, men hittil virker det som det fungerer som jeg ønsker, i prinsippe en vesentlig forbedret IE altså. myIE2 er freeware. Sjekk følgende linker: http://www.webattack.com/get/myiebrowser.shtml http://www.ruihehang.com/myie2/html_en/home.htm mvh, L Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 Høres interesant ut Ita! Skal sjekke ut den linken. Takk for svaret. Lenke til kommentar
chilli Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 også et tips: bruk crazy browser, veldig bra pop up stopper. Gjerne sammens med webwasher. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Open requested pop-up windows only er en genial feature i opera 7 beta2. Sparer deg for MASSE spam og samtidig kan du åpne linker som du tidligerer ikke kunne meg 6.0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå