Gå til innhold

Video: Gears of War

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette gleder vi oss til!

Kan hende det bare var videoen, (eller bare meg for den saks skyld..) men så det ut som om det ikke var noen "slowdowns" når han tok lanceren opp igjen etter og ha.. sagd locusten istykker? Når jeg så det på pc, la jeg merke til noen slowdowns som jeg ikke har sett på boksen før.. weird. :ermm:

Men igjen så ville det ikke forundre meg om GeOW gikk smoothere på en pc enn en 360, skulle bare mangle. *glede seg til 5 nye kapitler*

Lenke til kommentar
*glede seg til 5 nye kapitler*

Mi Tu *weeeee*

Er det bedre grafikk? Enn på 360?

Satser vel på at grafikken kanskje er litt skarpere osv, det er vel ikke for mye og forvente.

Flott, da har jeg sluppet opp for grunner til å skaffe 360 :)

Vær så snill og hold tråden tom for slike kommentarer som ofte blusses opp.

Lenke til kommentar
et spørsmål, kan man bruke 360 kontroll på pc eller?:)

Epic sier at de spiller det på Xbox kontollere hele tiden, og at det er bedre enn og spille med tastatur.

Se på E3 "Game Lounge" filmen på Marketplace for ihvertfall en dust som sitter og spiller med xbox kontrolleren :p

Får vi spille mot Xbox360 spillere så er det slutten på Xbox Live tror jeg  :!:

Tviler sterkt.. se på Shadowrun f.eks ;)

Lenke til kommentar
Er det bedre grafikk? Enn på 360?

9125023[/snapback]

Tviler sterkt på at utviklerne har forandret art assets. Er nok akkurat samme textures osv ihvertfall. Forhåentligvis vil det være muligheter for å lage egne mods eller redigere innhold! Og da kan vi snakke om bedre grafikk etterhvert om dette eventuelt blir mulig. :)

Lenke til kommentar

Tviler sterkt.. se på Shadowrun f.eks ;)

9125188[/snapback]

Nå er jo PC-versjonen "herpet til" for å gjøre den mindre konkurransedyktig, om de skal gjøre det på Gears, kan de like gjerne bare har MP for PC-spillere i mine øyne.

Ellers har jeg ennå ikke fått prøvd GoW, for satse på at det er bra. Halo var jo ikke særlig bra kontra det som finnes på PC-plattformen i mine øyne, så jeg håper GoW ikke skuffer også.

AtW

Lenke til kommentar
Nå er jo PC-versjonen "herpet til" for å gjøre den mindre konkurransedyktig, om de skal gjøre det på Gears, kan de like gjerne bare har MP for PC-spillere i mine øyne.

Vet, men det er jo slike ting man MÅ gjøre for å lage begge plattformene "rettferdige" ovenfor hverandre.

Lenke til kommentar
Åh, det så herlig ut det. Noe å holde meg oppe med til UT3 kommer. Blir jo sikkert mer handling i dette spillet enn det blir i UT3 til og med.

9125162[/snapback]

Når du sier UT3? Tenker du på "Unreal Tournament 3"? For det er det ingen ting som heter... Unreal Tournament 97, 2003 & 2004. 2007 er under produksjon. (skyt meg hvis jeg tar feil)

Endret av Tt.mrX
Lenke til kommentar

9125139[/snapback]

Noen andre spill har blitt testet pc vs xbox 360 og xbox 360 spillere vant soleklart :innocent:

9128056[/snapback]

Skytespill? Der PC-versjonen ikke har fått "kunstige" begresninger?

AtW

Lenke til kommentar
Når du sier UT3? Tenker du på "Unreal Turnament 3"? For det er det ingen ting som heter... Unreal Turnament 97, 2003 & 2004. 2007 er under produksjon. (skyt meg hvis jeg tar feil)

Det du sier er bare utrolig pirkete og rett og slett litt teit.... Unreal Tournament 3 er det man kaller det heromkring ;)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...