FitFlex_ Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Vil Thermaltake Toughpower 1200W få plass i et Chieftec Dragon Big Tower kabinett? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Målene står i manualen som kan lastes ned fra Thermaltake sine sider. 200mm(L)x160mm(W)x86mm(H). Så da er det bare å sammenligne med strømforsyningen du har nå. Lenke til kommentar
FitFlex_ Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Hvis det er andre nysjerrige der ute med Big Dragon som lurer på om Thoughpower 1200W får plass i kabinettet så kan det herved bekreftes. Men det kan fort gå på bekostning av 5,25" brønnene siden nevnte PSU er veldig langt og tar opp mye plass. Det lønner seg derfor å ta fram målebåndet hvis man har mye i brønnene. Lenke til kommentar
wil Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hei isåfall er størrelsen stor i forhold til Thermaltake Toughpower 850 Watt som jeg har. Har den inni et Chiftec Full Tower. Veldig fin og bra Strømforsyning det må jeg si. Kanskje litt overkill til mitt system, men helt ok. Har ikke noe problemer med det jeg nei . Hvorfor er det så stor forskjell på størrelsen da? Lenke til kommentar
FitFlex_ Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Hvorfor er det så stor forskjell på størrelsen da? 9197322[/snapback] 1200w er alt for mye for min del. Men det var temmelig utleitet for modulær 850w, så da wattet jeg opp litt. Den er ikke så voldsomt mye større enn 850w, bare 4cm lengre. Men jeg gikk fra en stusselig 450w, så forskjellen er jo enorm. Den fysiske størrelsen øker vel i takt med hvor mye effekt PSUen skal gi?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå