Mr. Bojangles Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Litt om bilen: - 1992 modell - Rullet like langt som et vondt år i Irak (180 000). Bruker ikke olje og man kan se at den har blitt eid av noen som har vært glad i den. - Fargen er "aqua", fortsatt blank og fin etter femten år. Hva er gjort med bilen? - VR-6-leppe (original i ABS-plast, ikke den hardplastgreien fra Autospar) - Kamei øyelokk (ikke montert enda, skal lakkeres først) - Emblemfri grill (skal også lakkeres, men er montert på bilen foreløpig) - Senket 50/40 - Dobbelt utblås bak - Koni-filter - Hella Golf-IV-lykter - Hvite blinklys i fangeren fremme - Klare sideblinkers - Sotede blinklys i lyktene bak Hva skal gjøres? - Lakkeres helt ned - Borbet B2 16", eller andre "kantfelger" - Soting av ruter - Lakkering av kalipere, og litt smålakkering og polering i motorrommet - Diverse småting i interiøret (girkule, låsepinner og annet jall) - Tåkelys (skal kjøpe dem brukt av en kamerat) Det blir mye småfiksing på bilen nå når jeg har fri, mens jeg venter på lappen. Greit å ha bil til man er atten, slik at man slipper å stresse med det da. Endret 28. juli 2007 av EvenT Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Bilder er en fin ting Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Bilder er en fin ting 9128204[/snapback] Da passer vel denne :!: Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Bilder kommer, må bare finne den der greia man tar bilder med først. Driver å lakkerer diverse smting nå (emblem på bakluken, flekker litt sort på viskerne osv.). Bestilte ny lakksprøyte, og skal handle lakk når jeg får lønn - så da skal kjerra lakkeres helt ned. Skal også pusse og sparkle en del overflaterust i kanaler og litt på den ene døren. Endret 24. juli 2007 av EvenT Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 Her er et utrolig dårlig bilde av bilen. Kameraet mitt har tydeligvis tatt med seg familien til hytta, så mobilkameraet er alt jeg har. Lenke til kommentar
Speeed Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 kan bli bra dette Åssen skal du lakkere den? farge? effekter? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Skal lakkere alt plastikk i samme farge som bilen i første omgang. Drømmen er jo å lakkere hele bilen i originalfargen med rainbow-flakes - men må ha litt penger til skolebøker o.l. nå som skolen begynner også. Kan ikke blakke meg helt på bil, selv om jeg gjerne skulle gjort det. Kan lakkere selv, så jeg sparer en del der, men flakes koster fort 2000. Endret 28. juli 2007 av EvenT Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) Vurderer meget, meget, meget, meget sterkt å bestille mørkerøde/sorte LED-baklykter, monovisker og lakk. Så var det disse pengene da. Har mistet kameraet mitt, men skal fikse noen bilder i morgen med mobilen. :/ Noen synspunkter på dette? Har også fått litt "second thoughts" om øyelokk og badlook. Noen måte å montere disse, slik at jeg kan fjerne dem senere uten å trashe lyktene (ikke dobbelsidig teip ^^)? Endret 28. juli 2007 av EvenT Lenke til kommentar
Speeed Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Vurderer meget, meget, meget, meget sterkt å bestille mørkerøde/sorte LED-baklykter, monovisker og lakk. Så var det disse pengene da. Har mistet kameraet mitt, men skal fikse noen bilder i morgen med mobilen. :/ Noen synspunkter på dette? Har også fått litt "second thoughts" om øyelokk og badlook. Noen måte å montere disse, slik at jeg kan fjerne dem senere uten å trashe lyktene (ikke dobbelsidig teip ^^)? 9163998[/snapback] Hehe.. min tur til og svare litt her da sorte led baklykter er fett! gir deg for den! Kan jo teipe en kompis til panseret slik at han kan holde øyelokka mens du råner rundt :!: Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 Vurderer meget, meget, meget, meget sterkt å bestille mørkerøde/sorte LED-baklykter, monovisker og lakk. Så var det disse pengene da. Har mistet kameraet mitt, men skal fikse noen bilder i morgen med mobilen. :/ Noen synspunkter på dette? Har også fått litt "second thoughts" om øyelokk og badlook. Noen måte å montere disse, slik at jeg kan fjerne dem senere uten å trashe lyktene (ikke dobbelsidig teip ^^)? 9163998[/snapback] Hehe.. min tur til og svare litt her da sorte led baklykter er fett! gir deg for den! Kan jo teipe en kompis til panseret slik at han kan holde øyelokka mens du råner rundt :!: 9164008[/snapback] Hehe, det hadde vært noe. Sorte leds er utrolig fett, ja. Ganske få som har det også, i hvert fall på golf. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 Var ute og tok noen bilder i sted. Kvaliteten er ikke topp, men det er tatt med mobiltelefon midt på natten. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Er bilen virkelig så fæl at du må bruke et dårlig kamera samt ta bilder om natten? Vitsen blir liksom borte da skjønner du................. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 Er bilen virkelig så fæl at du må bruke et dårlig kamera samt ta bilder om natten? Vitsen blir liksom borte da skjønner du................. 9165268[/snapback] Jobber stort sett hele dagene, og har ikke digitalt kamera for øyeblikket. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Skjedd lite her i det siste. Polerte bilen i går, montert sentrallås og fylt bensin. Det er det. Har ordnet kamera, så jeg skal ta bilder når jeg kommer hjem fra jobb. Skal kjøpe lyktelakk på m,andag. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Har du ikke kommet lengre, eller? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Første workloggen jeg har sett av gutten, så gi ham litt tid nå da folkens. Har sikkert noe anna å gjøre i tillegg til å sitte her eller drive å fotografere bilen sin. Stå på! Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Har du ikke kommet lengre, eller? 9272434[/snapback] Gjort litt småtteri: - Rettet litt bulker - Tatt litt smårust - Lakkert baklyktene sorte ved blinklyset - Bestilt nye felger - Montert sentrallås Er rimelig short på penger for tiden, men blir nok lakk og cleaning av fanger til neste måned. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 Har tatt det meste av rust som var på bilen, og rettet det som var av småbulker. Mangler bare en omgang med lakksprøyten, så er den glad igjen. Siden jeg har holdt på å sparklet, har jeg heller ikke kjørt den (sparkel + vestlandsvær = bad). Har mekket meg hvite instrumentskiver òg, så skal printe dem i fotoprinteren på skolen i morgen og klistre dem på (valutta for skattepengene ). Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Hvorfor tar du ikke bilder? Tråden blir jo komplett U int hvis du ikke gjør dette.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå