Gå til innhold

vant 3mill £ i dag.. gud jeg er glad

toazty

Anbefalte innlegg

vant en pen sum penger i dag.. jaja.. kjekt d.. kan jo kjøpa meg hus , båt og bil og alt jeg har lyst på...

tror jeg venter med det.. hahaha

syns synd på de som tro på slike mailer som dette..

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
DEAR WINNER, We are pleased to inform you that as a result of our recent lottery draws held by T-Mobile International. Your email address attached to Ticket Number xxxx-xxxx-xxx with Serial Number xxxx-xx drew lucky number 7-14-18-23-31-45 which consequently won 2ND category. You have therefore been approved for a lump sum pay out of UK£3,000,000.00(THREE MILLION UNITED KINGDOM POUNDS). Note all participants in this lottery program have been selected randomly through a computer ballot system drawn from over 20,000 companies and 30,000,000 individual email addresses from all search engines and websites. This promotional program takes place every year, and is promoted and sponsored by T-Mobile International in conjunction with Microsoft Inc, Multi Choice, E-china site and other Cooperate Organizations. This is to encourage the use of the Internet and Computers and Telecommunication worldwide. For security purpose and clarity, we advise that you keep your winning information confidential until your claims have been processed and your money remitted to you. This is part of our security protocol to avoid double claims and unwarranted abuse of this program by some participants. We look forward to your active participant in our next year UK£50 Million slot. You are requested to respond immediately to enable us assist you with your winning and subsequent payments. All winning must be claim not later than one month After the date of this notice.

åhh... eg ler så eg får vondt.. samboeren min fikk akurat samme mailen.. haha.. åhh.. jaja.. skreiv at han kan ta kontakt med min advokat pga så stor pengesum, og så gav jeg telefonnummer til ham , tvile på at de ringe :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

haha.. fikk svar i dag, må vær ganske ny i gamet han som driver med dette.. for det ser jo så falsk ut, og ingen linker til t-mobile, og han bruker @yahoo.com , @hotmail.com , @gmail.com , så uprofft...

sko ha noen enkle opplysningar av meg,

glede meg t eg får den sjekken i posten..

Lenke til kommentar

Jeg fikk en sånn mail en gang. Eller. Jeg hadde vunnet ett cruice der alt ble dekket av det selskapet. Jeg kunne ta med hele familien, og trengte bare å betale 300€ pr. familiemedlem.

Det sto ett telefonnummer der, så jeg fikk fattern til å ringe det da han var på jobb (med jobbens telefon såklart).

Det endte i en par timers samtale med noen tullinger i statene. Var ganske morsomt å høre hvordan ting balla på seg med betalinger og lignende...

Lenke til kommentar

alle slike mail går jo i junkmail, og de blir jo sletta etter 5 dager.. e jo ikkje akuratt virus de sende ut.. og hvis de sko gjør d, så åpne eg i 99,9% av tilfellene aldri mail i junkmail hvis de ikkje e fra folk jeg kjenner eller at jeg drar kjennskap av senderens mail .. ...

men sku gjerne tatt å gjort litt for å tatt rotta på den negern som sitter der nede i nigeria og tror han kan lure meg for penger..

eller kanskje det er en kritt hvit engelskmann som virkelig vil gi meg 40mill :p ..

**** not ****

Lenke til kommentar

Må nesten fortelle en historie som jeg kom på da jeg leste denne tråden: En godt voksen familievenn surfet rundt på nettet og fikk opp den kjente "You are visitor number 1 000 000! Click here for your unique prize!" Vel, han hadde ikke så mye peiling på internett og klikket på pop-up'en, og det sto at han hadde vunnet en tur til USA og Bahamas, med flott hotell og alt var gratis. Her hadde mest sannsynlig de røde varsellampene blinket og ult for de fleste, men istedet ringte han faktisk dette nummeret som kom opp, og fikk svar om at det faktisk var slik at han hadde vunnet denne reisen. Den eneste haken var at han måtte besøke noen Time Share-leiligheter.

Et par måneder før avreise kom billettene i posten og han tok med seg kona og sønnen, og utrolig nok så hadde de en kjempefin, 3-ukers ferie, først i Orlando på et kjempefint hotell, for så å dra til Bahamas. Dette er absolutt ikke tull og personen dette gjaldt er en nær familievenn. Pop-up'en var en av disse med blinkende bakgrunn man ofte får, i hvert fall før pop-up-blokkens tid. Dette er nå 4 år siden og både han og resten av familien lever i beste velgående. :)

Lenke til kommentar
Må nesten fortelle en historie som jeg kom på da jeg leste denne tråden: En godt voksen familievenn surfet rundt på nettet og fikk opp den kjente "You are visitor number 1 000 000! Click here for your unique prize!" Vel, han hadde ikke så mye peiling på internett og klikket på pop-up'en, og det sto at han hadde vunnet en tur til USA og Bahamas, med flott hotell og alt var gratis. Her hadde mest sannsynlig de røde varsellampene blinket og ult for de fleste, men istedet ringte han faktisk dette nummeret som kom opp, og fikk svar om at det faktisk var slik at han hadde vunnet denne reisen. Den eneste haken var at han måtte besøke noen Time Share-leiligheter.

Et par måneder før avreise kom billettene i posten og han tok med seg kona og sønnen, og utrolig nok så hadde de en kjempefin, 3-ukers ferie, først i Orlando på et kjempefint hotell, for så å dra til Bahamas. Dette er absolutt ikke tull og personen dette gjaldt er en nær familievenn. Pop-up'en var en av disse med blinkende bakgrunn man ofte får, i hvert fall før pop-up-blokkens tid. Dette er nå 4 år siden og både han og resten av familien lever i beste velgående. :)

9130212[/snapback]

Akkurat det samme hendte med naboene mine. Med slike erfaringer, vet man jo nesten ikke hva man skal gjøre når det står man har vunnet. Jeg har selv ringt tilbake til disse folka, men de la på når jeg fortalte at jeg ikke hadde visa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...