[RCG]Balthazar Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Hei der alle sammen Jeg er en trofast kunde hos komplett.no mest på grunn av god service og rask levering. De har jo også fornuftige priser og alt dette som gjør dem til et bra valg. Inntil nå. Jeg har sendt epostmeldinger, brukt opp et kontantkort på mobiltelefonen uten å få svar og jeg har trålet mine kontosider uten å finne den aktuelle varen. Dette har nå begynt å dra ut såpass lenge at jeg prøver å finne alternative måter å løse problemet på. Slik saken står nå ser det ut til at det er min feil, fordi jeg har tre kunndenummer hos dem.... Dette sannsynlivis på grunn av at jeg har skiftet epostadresse. De har rigtinok opplyst meg om hvilket kundenummer som tilhører serienummeret på den harddisken det gjelder, men har ikke gitt meg noen som helst mulighet til å levere den. Kontosider sier de... Vel.. der kan man jo ikke logge inn med kundenummer, bare epostadresse. Ok velge sjema for det aktuelle merket står det noe om så jeg trykte på den linken og fikk opp en lang liste over produsenter av ting ag tang som selges på komplett.no. MEN : ingen Western Digital å se på den lista heller. Er det noen her som har vert borti eller hørt om lignende saker og kan fortelle meg litt om hva jeg kan gjøre? Takker for alle forslag! Jonny Nedregård [email protected] Lenke til kommentar
shortCut Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Send greia i posten MED retur skjema. Hvis du kjøpte disken for en stund siden fulgte dette skjemaet med. Nå har de vel sluttet med dette skjemaet og gått over til denne løsningen med RMA nummer og greier. De skriver selv: Kommer varer uten RMA nummer og skjema vil dette medføre forsinkelser i behandlingen av din retur. Tar sikkert litt lengre tid da men.......virker som du har brukt tid nok på det allerede?? Har selv sendt ett par disker, vifter, kabler m.m i retur - en gang manglet t.o.m tastatur og mus i pakken, men de har alltid vært raske og behjelpelig med support og ordnet opp raskt. Lenke til kommentar
[RCG]Balthazar Skrevet 11. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2003 Det er akkurat det som er problemet: Alt for mye tid og penger har allerede gått med til dette og jeg har så lite lyst å sende noe uten å være sikker på at det fører noen vei. Dette RMA nummeret får du bare ved å logge inn på kontosidene hvilket ikke hjelper siden dem har gitt meg nye kundenummer underveis. Hvis ingen andre alternativer dukker opp blir jeg vel kansje nødt til å prøve denne måten, men da risikerer jeg vel både disken og fraktomkostningene begge veier kansje uten at det blir noen løsning Kjipe greier, jeg liker ikke å syte eller mase så når et slikt firma gjør det nødvendig er det nesten som å krangle med en venn. Burde jo ikke være nødvendig at kunder føler slikt... Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 http://www.komplett.no/k/k.asp?action=cust...ic=returprodukt Er det denne linken komplett tenker på når de ber deg gå inn på din konto? Lenke til kommentar
[RCG]Balthazar Skrevet 11. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2003 Her er linken til kontosidene: http://www.komplett.no/k/k.asp?action=account Bare synd at man ikke kan logge inn med kundenummer siden dem driver å skifter litt på disse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå