Svankmajer Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Nosferatu Hei, vi er et lite team ikke så langt fra de polare strøk i norden som mekker på en kortfilm til heder for stumfilmlegenden Nosferatu. Verdens første NORSKE Nosferatu film! Filmen ligger i sjangerland mellom skrekkfilm, kunstfilm og stumfilm. Vi er foreløbig fornøyd og optimistisk på hva vi har fått til så langt, og folk vi har fått involvert i prosjektet. Vi søker nå musikere som har lyst til å bidra til filmen med talenter! 1. Vi søker tillatelse til musikk som er påpasselig til film. Har du noen låter du gjerne vil gi tillatelse for bruk, så gi oss en link til musikken deres, så blir det lagt til våre ressurser. 2. Musikere som vil bidra til å lage musikk, lydeffekter og være kreativ etter hva vi ønsker slags stemninger i filmen. Som dere får instrukser om. Alle som lager musikk til oss får en kopi av filmen og selvsagt kredit i filmen og på hjemmesiden vår, som er under konstruksjon. Kontakt oss på: [email protected] Følg også med på www.nosferatu.no etterhvert. Snart kommer en promo opp. Har du andre ting til filmen du ønsker å bidra med, så er alt velkommen. Filmen vil spilles inn i Vardø og Tromsø, først og fremst. Vi håper å få endel ferdig i sommer, men vi har inget hastverk. Hilsen, Andreas og Bjørn Kristian Ledere for filmproduksjonen Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Jeg vil gjerne bidra med noe =) Kan ikke garantere noe, men dere kan fint bruke all musikk på min uhort.no-side: http://uhort.no/artist/zoned (veit ikke hva filmen går ut på, så er kanskje helt feil sjanger) Endret 23. juli 2007 av TheMaister Lenke til kommentar
1915 Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 mener du at man må ha spilt den selv? Lenke til kommentar
Arnold Layne Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Har veldig lyst til å hjelpe til, men må få vite litt mer om theme i filmen slik at jeg kan lage noe passende. Er dere ferdig å filme noen deler av filmen? Ville i så fall vært til stor hjelp. Bor i Bergen, men kan sende ferdig komponert musikk. Send meg en mail hvis det skulle været ønsket hjelp: [email protected] eller PM meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå