b-real Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 http://www.joystiq.com/2007/07/22/todays-m...ted-spore-demo/ Jeg gleder meg no helt grønnjævlig til dette spillet kommer ut Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 mm, gleder meg som en liten unge ^^; Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Will er et geni! Ser utrolig bra ut! Håper bare at spillet blir flytende nok og at vi slipper småhakking her og der. Det ville ha ødelagt flyten og vi vet jo at The Sims 2 har en tendens til å hakke en del. Har vel en god del å gjøre med maskinvare også da men. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Spore er utan tvil eit av dei mest spennande spela under utvikling. Særleg det at du kan manipulere veret virka interessant. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Jeg liker spesielt det at man kan forme dyrene som man selv vil og at spillet lager animasjonene on the fly. Veldig interessant! Tenk på alle variasjonene det kan bli etterhvert! Lenge til spillet kommer da? 2008/09? Lenke til kommentar
TheCooler Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Kan bli dritbra, kan bli en megaflopp. Men uansett så gleder jeg meg til å teste det Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Jeg liker spesielt det at man kan forme dyrene som man selv vil og at spillet lager animasjonene on the fly. Veldig interessant! Tenk på alle variasjonene det kan bli etterhvert! Lenge til spillet kommer da? 2008/09? 9131478[/snapback] I følge tothegame.com kommer det ca 20.Juni 2008 (altså grusomt lenge til ) Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Et helt år til faktisk. Hmm, kan virke som at de virkelig ønsker å finpusse dette spillet så det blir nermest perfekt. Er vel hjertebarnet til Will dette da tenker jeg! Men det skal han ha, han er flink til å legge sjelen sin i prosjektene sine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå