sdf123 Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Hei, Har mistet sikringholderen til mitt Logitech z-5500 anlegg. Den som sitter i bassen. Noen som vet hvor man kan få tak i en slik en? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Kontakt Logitech du, kanskje du kan bestille gjennom dem Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Det er ikke en vanlig standard på disse sikrings holderne, skulle gjerne hatt den i dag, så håpte at dette var mulig å få kjøpt i en butikk en plass? Oppdatert: Ringte nå nettopp Logitech Norge, kom til ei svensk kjærring. Hu hadde aldri hørt om noen som hadde mistet en sånn sikringholder og kunne aldri tenke seg at dem hadde det på reservelageret heller. Er det mulig? Noen som har et direktenummer eller en mail adresse jeg kunne prøvd? Endret 23. juli 2007 av everlong Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Kan ikke gi deg noe bedre råd enn å ringe til noen fremfor å sende mail. Men prøv en mail til Logitech Norge og si du skal ha den delen. Eventuellt kontakt butikken du kjøpte høyttalerene fra og spør om de har det lettere med å bestille deler. Min erfaring er at det som regel skjer veldig lite før du begynner å ringe og mase. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå