Snak3 Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Noen som vet hvordan man kan få uavhengig volum på winamp og ventrilo? Har hatt dette før med lavt volume på winampen og normalt på VT. :s Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Hva med å justere volumet i selve programmene? Det er så enkelt... Lenke til kommentar
Snak3 Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 Det har jeg nok prøvd, begge påvirker windows sin volume control så det funker lite bra. Før gjorde ikke winamp dette Lenke til kommentar
death_comes_rippin Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Har samme problemet selv, etter winamp update får jeg ikke skrudd ned volumet på winamp uavhenging av volume control. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 fikses lett: Gå inn på Winamp Preferences -> Plugins -> Output: Så skifter man til DirectSound output. Burde fungere etter det. Lenke til kommentar
Snak3 Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Hadde ikke directsound plugin der, men fikk en kamerat til å sende meg og nå funker alt som det gjorde før. Takker og bukker =) Endret 23. juli 2007 av Snak3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå