Windoge Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 For de som har gjennomført hele enspillerdelen i Rainbow Six Vegas vet sikkert at spillet sluttet midt inni handlingen. Vet dere om neste utgave av spillet Blir Vegas 2, eller en vanlig utvidelsespakke? Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) For de som har gjennomført hele enspillerdelen i Rainbow Six Vegas vet sikkert at spillet sluttet midt inni handlingen. Vet dere om neste utgave av spillet Blir Vegas 2, eller en vanlig utvidelsespakke? 9123238[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Tok en spoilertag for sikkerhets skyld. Vel, jeg klarte ikke skyte ned helikopteret på slutten, så jeg fikk "To be continued". Men en kompis av meg påsto at han skjøt det ned, og derfor ikke fikk det opp. Så jeg er en smule forvirret Edit: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Fant dette på Wikipedia: There are two possible endings: * Logan does not manage to shoot at the helicopter. The game ends with Logan commenting that they need to find who was behind Gabe's and Irena's operation. The credits then roll. * Logan commandeers a machine gun turret and manages to take a few shots at the escape helicopter, which then crashes making the player believe Gabriel to be dead. The game ends with Logan's above comments and a "To Be Continued" screen before going to the credits, which start with a brief overlay of news reports about Las Vegas being saved and also that only the body of the helicopter pilot was found and not the body of the co-pilot which implies that Gabriel has survived. These cliffhanger endings of the game suggest a sequel to Rainbow Six: Vegas, although there has not been any official confirmation. Vel, det kommer visst en "To be continued" uansett. Så jeg ville nesten tro det kommer en exp pack eller et Vegas 2. Endret 23. juli 2007 av Zyko Lenke til kommentar
Arne Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Eg skulle akkurat til å spørje om dette, men så fann eg denne tråden. Er det noko nytt her, ang. om det kjem ein etterfylgjar til Vegas? Det var jo ein nedtur at spelet varte så lite... Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Er det noko nytt her, ang. om det kjem ein etterfylgjar til Vegas? Det var jo ein nedtur at spelet varte så lite... 9193048[/snapback] Varte så kort? Jeg synes det var et relativt langt singel player fps. Mulig jeg husker veldig feil, men jeg mener da det var ganske "langt". Ikke langt som wow er for en hektet 14åring, men... (kanskje jeg bare var veldig dårlig og spilte veldig sakte ) Lenke til kommentar
Arne Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hehe, eg er nok ikkje det wow-eksempelet ditt, men det kan kanskje ha noko med at eg var hekt... veldig interessert i spelet. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Er det noko nytt her, ang. om det kjem ein etterfylgjar til Vegas? Det var jo ein nedtur at spelet varte så lite... 9193048[/snapback] Varte så kort? Jeg synes det var et relativt langt singel player fps. Mulig jeg husker veldig feil, men jeg mener da det var ganske "langt". Ikke langt som wow er for en hektet 14åring, men... (kanskje jeg bare var veldig dårlig og spilte veldig sakte ) 9193355[/snapback] Klarte ut spillet på 2 dager. Etter min mening under gjenomsnittet kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå