Gå til innhold

PC scan for driverupdates

Anbefalte innlegg

Er det noen plass jeg kan scanne laptoopen til mor så jeg kan se hvilke drivere jeg må oppdatere? WoW klikker for tiden. Det kommer opp en blåskjerm som sier at dumping av fysisk minne er iverksatt så må jeg restarte hele dritten på nytt. Så tror drivere kan stå bak. Windows update hjelper ikke.Non som har noe tips?

Fikk beskjed om at det finnes en plass man kan kjørenoe som scanner pcen etter driver updates så oppdaterer den drivers automatisk. Noen som vet noe slikt eller har noen råd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Hvis maskina klikker under WOW, så er det 2 muligheter. Enten er det maskina/Windowsen som ikke takler WOW eller så kan det være drivere.

Hvis det er drivere som er feil så tar du no bare å starter opp et gratis systeminformasjonsprogram. PC-Wizard eller noe. Så laster du ned alle driverne du trenger. Vanskeligere er det ikke. Så installerer du drivere og hvis det ikke da ordner seg så er det WOW som er Ræva.

Lenke til kommentar
Hei. Hvis maskina klikker under WOW, så er det 2 muligheter. Enten er det maskina/Windowsen som ikke takler WOW eller så kan det være drivere.

Hvis det er drivere som er feil så tar du no bare å starter opp et gratis systeminformasjonsprogram. PC-Wizard eller noe. Så laster du ned alle driverne du trenger. Vanskeligere er det ikke. Så installerer du drivere og hvis det ikke da ordner seg så er det WOW som er Ræva.

9131085[/snapback]

Pc'en har alltid taklet WoW. Så er drivere! noen programmer som er brukbare?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...