-Teddy- Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Finnes det noen gokartsenter i Østfold? Kjørte noen heat på en bane i Stavanger da jeg besøkte farsan, fikk totalt dilla. Finnes det noen steder i Østfold man kan kjøre (leie) biler og kjøre noen heat med tilfeldige folk / venner? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 På Lisleby i Fredrikstad.. Husker ikke prisen. Tror det er 250 for 10min ellerno.. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 Har du et telefonnummer eller nærmere addresse? Jeg har søkt på gulesider, telefonkatalogen, google og ringt opplysningen. Ingen melder om noe karting i Østfold i det hele tatt. Regner med at det går an å bestille flere heat av gangen og dermed få litt "kvantumsrabatt". Tre heat á 8-10min er vel nesten et minimum. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 http://www.activcenter.no/ Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Flere folk fra forumet skulle møtes så kunne vi alle ha et race mot hverandre!! Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 _Scotty_ skrev: Flere folk fra forumet skulle møtes så kunne vi alle ha et race mot hverandre!! 9129846[/snapback] Det hadde vært utrolig gøy. Skulle nesten prøvd å fått ordna det. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 Hadde vært morsomt ja. Takk for link til nettsiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå