Gå til innhold

Ny mobil operatør

Anbefalte innlegg

Hei.

Firmaet jeg jobber i vurderer å starte opp som mobil operatør i Norge ved å bruke Netcoms nett.(bli netcom videreselger)

Men er det vits i å gjøre det, det er jo mange mobil operatører på markedet allerede. :hmm:

Og hva burde prisene bli da for at det i det hele tatt skulle komme kunder til oss?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Firmaet jeg jobber i vurderer å starte opp som mobil operatør i Norge ved å bruke Netcoms nett.(bli netcom videreselger)

Men er det vits i å gjøre det, det er jo mange mobil operatører på markedet allerede. :hmm:

Og hva burde prisene bli da for at det i det hele tatt skulle komme kunder til oss?

9122891[/snapback]

Skal du slå Netcom feks, må dere ha;

Billigere månedspriser. Samtidi lavere ringepriser. Men resten slår dere ikke. Har du Netcom venneordning, samt trådløs familie lever jo som en jomfru hos Jesica Alba. :)

Du skjønte kanskje ikke poenget siden det var litt vanskeli å faktisk skjønne. Jeg anbefaler ikke å bli mobil opperatør, men sats heller på mobil tjenester ;)

Endret av HoaXed
Lenke til kommentar
Hei.

9122891[/snapback]

Skal du slå Netcom feks, må dere ha;

Billigere månedspriser. Samtidi lavere ringepriser. Men resten slår dere ikke. Har du Netcom venneordning, samt trådløs familie lever jo som en jomfru hos Jesica Alba. :)

Du skjønte kanskje ikke poenget siden det var litt vanskeli å faktisk skjønne. Jeg anbefaler ikke å bli mobil opperatør, men sats heller på mobil tjenester ;)

9122907[/snapback]

Så vis vi da istedenfor blir innholds levrandør.

Skulle vi da forhandle med Netcom som tilbyr å la oss levere innhold i dises nett og hvordan får vi da levert til andre nett også ?

Endret av agdermobil
Lenke til kommentar

Hvis du er innholds leverandør kan du gjøre avtaler med flere nett.

Men for all del, jeg skal ikke drepe deres ideer med mobilopperatør :) Bare mener at med den kampen det nå er mellom Netcom, Tele2, Chess, og Telenor er nå så intens at Trådløs Familie, Venner tjenestene og andre ting har kommet på ett år, hvem vet hva som skjer det neste året? Tror det er vanskelig å slå dem, virker ikke som de små opperatørene som er nå i hele tatt har sjangs. Men som sagt, min personlige mening. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...