lovdalmedia Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Hei. Firmaet jeg jobber i vurderer å starte opp som mobil operatør i Norge ved å bruke Netcoms nett.(bli netcom videreselger) Men er det vits i å gjøre det, det er jo mange mobil operatører på markedet allerede. Og hva burde prisene bli da for at det i det hele tatt skulle komme kunder til oss? Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Hei. Firmaet jeg jobber i vurderer å starte opp som mobil operatør i Norge ved å bruke Netcoms nett.(bli netcom videreselger) Men er det vits i å gjøre det, det er jo mange mobil operatører på markedet allerede. Og hva burde prisene bli da for at det i det hele tatt skulle komme kunder til oss? 9122891[/snapback] Skal du slå Netcom feks, må dere ha; Billigere månedspriser. Samtidi lavere ringepriser. Men resten slår dere ikke. Har du Netcom venneordning, samt trådløs familie lever jo som en jomfru hos Jesica Alba. Du skjønte kanskje ikke poenget siden det var litt vanskeli å faktisk skjønne. Jeg anbefaler ikke å bli mobil opperatør, men sats heller på mobil tjenester Endret 22. juli 2007 av HoaXed Lenke til kommentar
lovdalmedia Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Hei. Firmaet jeg jobber i vurderer å starte opp som mobil operatør i Norge ved å bruke Netcoms nett.(bli netcom videreselger) Men er det vits i å gjøre det, det er jo mange mobil operatører på markedet allerede. Og hva burde prisene bli da for at det i det hele tatt skulle komme kunder til oss? 9122891[/snapback] Skal du slå Netcom feks, må dere ha; Billigere månedspriser. Samtidi lavere ringepriser. Men resten slår dere ikke. Har du Netcom venneordning, samt trådløs familie lever jo som en jomfru hos Jesica Alba. Du skjønte kanskje ikke poenget siden det var litt vanskeli å faktisk skjønne. Jeg anbefaler ikke å bli mobil opperatør, men sats heller på mobil tjenester 9122907[/snapback] Så vis vi da istedenfor blir innholds levrandør. Skulle vi da forhandle med Netcom som tilbyr å la oss levere innhold i dises nett og hvordan får vi da levert til andre nett også ? Endret 22. juli 2007 av agdermobil Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Hvis du er innholds leverandør kan du gjøre avtaler med flere nett. Men for all del, jeg skal ikke drepe deres ideer med mobilopperatør Bare mener at med den kampen det nå er mellom Netcom, Tele2, Chess, og Telenor er nå så intens at Trådløs Familie, Venner tjenestene og andre ting har kommet på ett år, hvem vet hva som skjer det neste året? Tror det er vanskelig å slå dem, virker ikke som de små opperatørene som er nå i hele tatt har sjangs. Men som sagt, min personlige mening. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 det finnes i dag så mange mobiloperatører i norge at du går i spinn viss du prøver å få orden på disse. Du må også huske at ikke er så stort. Samt er konkuransen hard og jeg vill tro mange oppkjøp vill komme de neste 5 årene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå