Gå til innhold

Veninne av meg trenger laptop til vgs?

1915

Anbefalte innlegg

Veninne av meg trenger laptop til vgs, hun sier at det måtte være minst 1 gb ram, trådløs nett 100 gb hdd og en bra cpu =)

Hun skal gå musikk dans og drama da =)

hun skulle ha windows xp.

noe som har forslag da?

max pris 10 000

Endret av 1915
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sier hun noe om bruksområde? Skjermkort?

9124055[/snapback]

nei deet sier hun ingenting om. hun har svært lite peiling på data ;)

men du ser nå hva jeg har skrevet hva hun skal gå. men jeg vet ikke hva kravene og hvilke programmer de bruker på musikk dans og drama

Lenke til kommentar

Ergo hun skal ikke ha den til spill. Av programmer de bruker på musikk, dans og drama, er det vel stort sett sibelius eller finale, hvilke ingen av de krever noe særlig for å kjøre bra. I og med at det er ei jente har vel utseende litt å si? I så fall er vel HP en god kandidat. I og med at hun sikkert vil ta den med seg på skolen hver dag er kanskje størrelse litt viktig? Kanskje den her: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=78342

Lenke til kommentar

Glemte å si det at hun må kunne bruke den til vanlig bruk også. msn musikkk, nedlasting osv. hun sa det, pga hun har ikke egen pc fa før av.

;)

som dere ser i denne tråden

så skal jeg kjøp meg laptop jeg og. men jeg er ikke kravstor pga jeg skal ha linux på den og jeg har pc fra før av ;)

Lenke til kommentar

satt å titta på samme greia for en veninne for noen dager siden,

beste kjøpet jeg kom frem til var HP 6710b, selges med 3 års carepack hos amentio til 9020, sleng på en ekstra gb ram til 500kr, så har du en knall maskin som tåler å blir slept på skola hver dag, bra batteritid, og skulle den få en feil så er hp lynkjappe å reparere sine business maskiner. Enkle feil som disk, cdrom, minne, sender dem ny del med overnatta så bytter du selv om du vil.

Lenke til kommentar
satt å titta på samme greia for en veninne for noen dager siden,

beste kjøpet jeg kom frem til var HP 6710b, selges med 3 års carepack hos amentio til 9020, sleng på en ekstra gb ram til 500kr, så har du en knall maskin som tåler å blir slept på skola hver dag, bra batteritid, og skulle den få en feil så er hp lynkjappe å reparere sine business maskiner. Enkle feil som disk, cdrom, minne, sender dem ny del med overnatta så bytter du selv om du vil.

9124468[/snapback]

Link til den da? :DD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...