Skulebollen Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Enkelt og greit, korleis forandre IP adresse? Blei kicka ifrå ei speleside, so om eg kunne forandre IP adresse slik at eg hadde komt meg innat ville de vert fint Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Har du blitt kicket fra spilleside så har du sikkert gjort noe som du ikke skulle....Nei, aksepter at du har blitt bannet for det du har gjort og ta det som en mann...Men det er mange måter og skifte ip på da men det er ikke alle ISP`re det går hos... Lenke til kommentar
.:CyberMan:. Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Har du statisk eller dynamisk IP addresse i fra IPSen din? Hvis det siste, så kan det muligens være så enkelt, å slå ISP modemet ditt av/på, slik at du kobler det opp på nytt mot ISPen din. Hvis statisk, så kan du altid sjule/gå via en ekstern proxy server, men igjen, så vil iallefall dem fleste gratise proxya, gjøre trafikken/pingen så høy, at noe seriøs top BF2 spilling, blir uaktuell.. .:CyberMan:. Lenke til kommentar
Skulebollen Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 Var nok ikke bf2 nei. speler som en engel der:D Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Hvorfor anbefalles det å restarte router/modem for å få tildelt en ny ekstern IP-adresse? Selv har jeg testet dette ved flere ISPer, uten å få tildelt en annen IP adresse. Såvidt jeg vet så er leasing på alle nettleverandørenes IP-adresser basert på abonentens MAC-adresse. Måten jeg selv gjør dette på, er at jeg på forhånd har satt modemet i bridge-mode, deretter bytter jeg MAC-adresse på routeren. Endret 25. juli 2007 av jh_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå