Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Forandre IP adresse.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du blitt kicket fra spilleside så har du sikkert gjort noe som du ikke skulle....Nei, aksepter at du har blitt bannet for det du har gjort og ta det som en mann...Men det er mange måter og skifte ip på da men det er ikke alle ISP`re det går hos... :dribble:

Lenke til kommentar

Har du statisk eller dynamisk IP addresse i fra IPSen din? Hvis det siste, så kan det muligens være så enkelt, å slå ISP modemet ditt av/på, slik at du kobler det opp på nytt mot ISPen din. :)

Hvis statisk, så kan du altid sjule/gå via en ekstern proxy server, men igjen, så vil iallefall dem fleste gratise proxya, gjøre trafikken/pingen så høy, at noe seriøs top BF2 spilling, blir uaktuell.. :hmm:

.:CyberMan:.

Lenke til kommentar

Hvorfor anbefalles det å restarte router/modem for å få tildelt en ny ekstern IP-adresse? Selv har jeg testet dette ved flere ISPer, uten å få tildelt en annen IP adresse.

Såvidt jeg vet så er leasing på alle nettleverandørenes IP-adresser basert på abonentens MAC-adresse. Måten jeg selv gjør dette på, er at jeg på forhånd har satt modemet i bridge-mode, deretter bytter jeg MAC-adresse på routeren.

Endret av jh_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...