KiD Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Har et Sapphire Radeon 9700 skjermkort som jeg prøver å koble til tv. Kjører det gjennom scart med s-video. Problemet er at jeg får ingen farger. Formatet står på PAL, Norge. Har prøvd alle formatene, blir ikke FARGER! På mitt gamle kort, et Gainward GF4 var det ingen problemer, der var der heller ingen farger, men så gikk jeg i innstillinger og valgte sammensatt s-video eller hva det nå var....? Det kom i hvertfall farger. Kjører med Sapphire 7.77R300 og ATI Control Panel 6-14-10. I denne control panel savner jeg muligheten til å velge sammensatt s-video eller composite!? Hva kan jeg gjøre for å få farger? Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 kan hende tven din ikke støtter s-video (fordi den er gammel). kanskje du har på feil kanal. :wink: Lenke til kommentar
kikk0 Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Du må velge Tv format eller hva det nå heter. bruk pal-b eller pal-g (tror eg. da kommer fargene ) er mulig eg tar feil av infoen her. men du får prøve å sj:) Lenke til kommentar
KiD Skrevet 11. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2003 Tv-støtter s-video, funket jo fint med mitt Gainward GF4 kort. Har også prøvd Pal G og Pal B, fortsatt ingen farger! Noen flere forslag? Skal forsette å prøve... Takker for svar ihvertfall!(: Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Du sier jo selv at på ditt gamle gort så måtte du velge kompositt for å få farger? Ergo bevist at TVen din ikke har S-Video. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 du bruker den composite overgangen som fulgte med kortet? det er composite UT som ligner på S-Video, det følger med en overgang i mitt kort Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 på mitt itx kort får jeg farger med tv out'en, men ikke med svideo'en tror du må ha en konverter. Lenke til kommentar
striky Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Vær obs på at sånne enkle S-video til Kompositt-overganger IKKE gjør om signaltypen. Sannsynligvis bør du kjøpe en spesiell s-video-ledning som er laget for nettopp dette. Du finner slike her: http://www.s-video.com Lenke til kommentar
snorri Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 se etter noe som heter utdataenhet for video. prøv å sett den på rgb et eller annet. eller hvis den er det, så tar du den på noe annet som er på den listen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå