Anorshan Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Hei, flere sier at ZoneAlarm er en bra brannmur.... Er det riktig? Vil den blokke ting som CSS o.l. når jeg spiller osv? Hva er så bra med den? Burde jeg laste den ned? Jeg har Windows Brannmuren Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Blokkere CSS? Cascading Style Sheets? Cross Site Scripting? Counter Strike Source? Uansett hva du mener, har det fleste brannmurer en knapp som ofte kalles "innstillinger" eller "preferences" hvor man ofte kan velge hva som skal blokkeres og ikke. McAfee er min favoritt når det gjelder brannmur, eller så er også black-ice bra Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Jeg har ZoneAlarm, og spiller veldig mye Counter Strike Source(jeg regner med at det var det du mente). Du trenger bare å gi steam og hl2 tilatelse til å koble seg til internett en gang. Så husker ZA det.. Jeg mener at du burde laste det, nå! Link:ZoneAlarm! Edit: Slå av Windows brannmuren, når du har innstalert ZA. Endret 23. juli 2007 av HenrikTheGuitar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå