T-Bear91 Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) hei. hver gang jeg skal brenne noe. får jeg alltid beskjed om at det er en feil. men jeg vet ikke hva feilen er. det kommer error uensett hvilket programm jeg bruker jeg har en "SAMSUNG DVD-ROM SD-616F" brenner error logg: http://www.speedyshare.com/860111758.html håper noen kan hjelpe Endret 22. juli 2007 av BloodSpiller Lenke til kommentar
covah Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Er du sikker? En DVD-ROM spiller kan ikke brenne. Kun lese. Ifølge loggen har du også en Lite-On DVDRW spiller som KANbrenne. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 den har funka før. men jeg har formatert 1 eller 2 ganger. og etter det har den ikke funka Lenke til kommentar
Anorshan Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 den har funka før. men jeg har formatert 1 eller 2 ganger. og etter det har den ikke funka 9122814[/snapback] Hmm.. Dette var merkelig.... Sjekket at alle kablene er i datamaskinen? Lenke til kommentar
covah Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Merkelig, for som navnet sier, kan ikke en Samsung DVD-ROM SD-616F brenne i det hele tatt. Ta et google søk etter spilleren, så kan du se at det bare er en leser. Lenke til kommentar
Anorshan Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Merkelig, for som navnet sier, kan ikke en Samsung DVD-ROM SD-616F brenne i det hele tatt. Ta et google søk etter spilleren, så kan du se at det bare er en leser. 9122865[/snapback] Han sier jo at det har funket før Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 hvis jeg ikke husker riktig så Mener jeg at det funka LITT å brenne sanger. noen av sangene kom på cden. (er ikke sikker) Lenke til kommentar
Anorshan Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 hvis jeg ikke husker riktig så Mener jeg at det funka LITT å brenne sanger. noen av sangene kom på cden. (er ikke sikker) 9122914[/snapback] Kjønner... Vet ikke helt hva problemet kan være.. Sikkert noen innstillinger som er løse.. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) jeg leste et sted at den ikke var cd writer. men kanskje noen har bytta ut dvd rommet på pcen :O kanskje bror eller mor Endret 22. juli 2007 av BloodSpiller Lenke til kommentar
Anorshan Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Kanskje det... Skift bare en DVD spiller Får kjøpt en bra og fint brukt på: hardware.no Hundrings kanskje for en brenner.. Jeg har en DVD brenner i Hvit! 2006 modell Lenke til kommentar
covah Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Merkelig, for som navnet sier, kan ikke en Samsung DVD-ROM SD-616F brenne i det hele tatt. Ta et google søk etter spilleren, så kan du se at det bare er en leser. 9122865[/snapback] Han sier jo at det har funket før 9122902[/snapback] Har hørt mye rart før, men aldri at man har kunnet brenne med en DVD-leser. Er 100% sikker på at det ikke går an å brenne med den spilleren. Lenke til kommentar
Anorshan Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Du er nok 100 % sikker på det. Men han sier jo at det har funket før! Lenke til kommentar
covah Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Etter å ha jobbet med support i mange år, har jeg lært meg til å være skeptisk til hva enkelte påstår. Især dersom de påstår noe umulig. Du kan jo prøve å brenne en DVD med en DVD-leser selv og se hvor enkelt det er? Lenke til kommentar
vonGrepa Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 :-) Uten å blande meg inn i kan kan ikke brenne osv. Min spiller sluttet totalt å brenne når jeg kjøpte noen nye dvd plater fra Sony. Løsningen var å flashe med ny bios på dvdbrenneren. Etter flashingen har jeg ikke hatt en eneste feilbrenning. /vonGrepa Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Jeg har den nevnte DVD-ROM'en, og det er en LESER, ikke en brenner. Hva annet trådstarter har i sin pc vet jeg ikke. Det enkleste er vel uansett å gjøre som allerede nevnt, kjøpe en ny brenner. Med dagens priser er det ikke noen stor investering, som da jeg kjøpte cd-brenner til 2000kr i 1999. Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Siden jeg ikke kunne finne error loggen din, må jeg bare gjette .... Dersom du bruker Nero til å brenne, har du prøvd å bytte "brenner" til den Lite-On brenneren som "covah" nevner ? (kanskje det var den "som virket før" ) Endret 1. august 2007 av BearCat Lenke til kommentar
covah Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Greit nok at man kan få problemer med en brenner, slik at man ikke klarer å brenne noe. Men trådstarter har en LESER. En leser kan ikke brenne i det hele tatt, uansett hva man mener. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå