Gå til innhold

Kjøp av kraftig bærbar m/Santa Rosa

Anbefalte innlegg

Hei, jeg sitter med tankene å skaffe meg en kraftig desktop erstatter.

Ønsker en bærbar med:

Siste santa rosa plattform.

Kraftig gpu.

2 gig ram.

Bluetooth.

Turbo memory.

Stor skjerm, helst 17"

Muligheter til oppgradering av gpu (8800) og cpu (45nm teknikk) og ram.

Pris under 20.000

Vekt ikke viktig.

Hva har jeg å velge mellom, og hva bør jeg velge?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

santa rosa er den nye platformen til intel med støtte for DX10, SDD og div annet.

det finnes ingen bærbare med 8800 foreløbig og det er svært få bærbare som det er mulig å bytte skjermkort i. eneste pc'en jeg kan komme på som er i nærheten av ønskene dine er vel dell 1720. hvis du skal ha kraftigere må du nesten vente til 8800 kommer 3/4 kvartal i år(tror jeg)

Lenke til kommentar

Vet du om dell's 1720 har mulighet for å installere ITM (turbomemory)? Har kikket litt på den pc'en tidligere. Også tittet på xps 1710, liker den mye pga utseende, men den har alt for dårlig oppgraderingsmuligheter. Ønsker meg bærbar som kan oppgraderers om et par år om det trengs..

Lenke til kommentar
Denne gir deg absolutt alt du kan forvente av en bærbar maskin. Meget eksklusivt design, fantastisk grafikk, Santa Rosa prosessor og mange tilkoblingsmuligheter. Kun fantasien setter begrensningene!

:tease:

Sorry, litt OT men jeg måtte le når jeg leste det :D

Uansett, dette ser ut som en helt ok pc. Har for min del en Compal som jeg nylig har kjøpt hos Multicom som jeg er kjempefornøyd med. Du kan også spesifisere en del av maskinen selv.

Ta en titt her

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...