vectra94turbo Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 er det noen her om kan hjelpe meg med dette?har tenkt og bruke denne maskin som en liten prøve kannin hehe bare noe billige greier som kan overklokkes litt må jo lære seg litt. øvelse gjør mester. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Du bør kanskje spesifisere litt meir kva du er ute etter. Godt skjermkort? Intel VS MAD... unnskyld, AMD? Kva skal du bruke han til? Lenke til kommentar
vectra94turbo Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 Du bør kanskje spesifisere litt meir kva du er ute etter. Godt skjermkort? Intel VS MAD... unnskyld, AMD? Kva skal du bruke han til? 9122398[/snapback] skal brukes for og lære meg litt om bygging og klokking og kjøling dette blir som et experiment for meg kan du si..hehe er jo ikke så dumt og lære seg litt før en begynner og sette sammen og klokke en maskin til 30lapper ..uten og ha gjort i det mindste litt av det før?tenkte og bruke intel, resten er opp til deg.. billigs mulig men funksjonelt da Lenke til kommentar
vectra94turbo Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Du bør kanskje spesifisere litt meir kva du er ute etter. Godt skjermkort? Intel VS MAD... unnskyld, AMD? Kva skal du bruke han til? 9122398[/snapback] skal brukes for og lære meg litt om bygging og klokking og kjøling dette blir som et experiment for meg kan du si..hehe er jo ikke så dumt og lære seg litt før en begynner og sette sammen og klokke en maskin til 30lapper ..uten og ha gjort i det mindste litt av det før?tenkte og bruke intel, resten er opp til deg.. billigs mulig men funksjonelt da 9122441[/snapback] blir solgt/kastet etter bruk Endret 22. juli 2007 av vectra94turbo Lenke til kommentar
Arne Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Kvifor ikkje invistere litt meir penger, og få noko du kan ha lengre enn "bruk og kast"? Eg hadde aldri bygd ein pc før, men sist tysdag satte eg saman ein pc utan problem. Og eg hadde aldri gjort det før. Det seier to ting. Enten at eg er eit geni eller at det er kjempelett. Sistnemte er nok mest sannsynleg... <_< No til dags har det vorte så lett å byggje ein pc at ein nært sagt ikkje treng erfaring. Les guidar på internett og på youtube, så lærer du mykje. Planleggjer du å kjøpe pc til 30k? Etter mi meining har du for mykje pengar om du vel å kjøpe ein pc til nokre tusen for å så kjøpe ein til 30k rett etterpå. Du kan jo lære mykje av å byggje ein dyr pc, minst like mykje som om du byggjer ein billig pc. Ser ikkje dinside sin Pc box 2022 grei ut? Så berre skifter du ut HK og CPU med noko anna! Lenke til kommentar
vectra94turbo Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 Kvifor ikkje invistere litt meir penger, og få noko du kan ha lengre enn "bruk og kast"? Eg hadde aldri bygd ein pc før, men sist tysdag satte eg saman ein pc utan problem. Og eg hadde aldri gjort det før. Det seier to ting. Enten at eg er eit geni eller at det er kjempelett. Sistnemte er nok mest sannsynleg... <_< No til dags har det vorte så lett å byggje ein pc at ein nært sagt ikkje treng erfaring. Les guidar på internett og på youtube, så lærer du mykje. Planleggjer du å kjøpe pc til 30k? Etter mi meining har du for mykje pengar om du vel å kjøpe ein pc til nokre tusen for å så kjøpe ein til 30k rett etterpå. Du kan jo lære mykje av å byggje ein dyr pc, minst like mykje som om du byggjer ein billig pc. Ser ikkje dinside sin Pc box 2022 grei ut? Så berre skifter du ut HK og CPU med noko anna! 9122556[/snapback] ok tenkte og få kjøpt noe rå billig og snekra i sammen og bare teste ut litt, siden det kommer nye prossesorer til 1kvart av2008..fra intel så handler jeg inn da..skal ha 2skjermkort og hovedkort som støtter sli og 4giga ram og 3,3gh var det vel.1000watt psu og vannkjølling..tenkt bare og prøve meg litt på noe billig som det ikke gjør så mye at du kortslutter eller smelter av overklokking osv osv...isteden for og grille 30lapper for moro skyld.. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 No er eg ikkje heilt sikker på dette hovudkortet, men her har du eit forslag: http://prisguide.prisguide.no/vis_handlevo...waggon_id=50612 Lenke til kommentar
vectra94turbo Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 No er eg ikkje heilt sikker på dette hovudkortet, men her har du eit forslag: http://prisguide.prisguide.no/vis_handlevo...waggon_id=50612 9122662[/snapback] den var ikke dum den..trur jeg sattser på noe i den retning ja Lenke til kommentar
Arne Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Du kan jo for sikkerheits skyld vente om nokon andre han nokre innspel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå